  • 1. Data: 2004-01-22 08:25:25
    Temat: "Zniknięta" faktura
    Od: Hub <b...@p...onet.pl>

    Cześć !

    Mam taką sprawę: Dostałem od tpsa ostatnio papierek, że jedna faktura
    jest niezapłacona. Od paru ładnych miesięcy opłacam rachunki przez mbank
    i nigdy nie było problemów. Teraz chcą, abym to ja udowodnił że tą
    fakturę opłaciłem (np przefakował dowód wpłaty). Wiem, że opłaciłem
    (patrzyłem w historii rachunku i wszystko się zgadza) i zastanawiam się,
    czy jest możliwość przerzucenia tej procedury na tpsa albo mbank.
    Potwierdzenie przelewu z mbanku to są koszty (nieduże, ale jednak),
    pewnie kilka rozmów z bluline i czekanie po pół godziny na każde
    połączenie itd. Dlaczego ja mam się z tym wszystkim bujać (czas,
    pieniądze) jeśli jestem w porządku ?

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Hub.

  • 2. Data: 2004-01-22 09:18:42
    Temat: Re: "Zniknięta" faktura
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Hub wrote:

> [...]
    > pewnie kilka rozmów z bluline i czekanie po pół godziny na każde
    > połączenie itd. Dlaczego ja mam się z tym wszystkim bujać (czas,

    miałem to samo niedawno. gość twierdził że przelew do niego nie doszedł.
    w mBanku wyglądało to wszystko ok. to samo mi powiedziała konsultantka i
    i zaproponowała jeszcze że może przysłać płatne potwierdzenie. w banku
    odbiorcy natomaist na pytanie jak to reklamować to pani powiedziała
    niepewnym głosem bym przysłał facetowi opieczątkowane potwierdzenie.
    może wydrukuj sobie potwierdzenie ze strony transakcyjnej mBanku i
    przefaksuj im. Jak będziesz miał farta to to przyjmnie TPSA.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

  • 3. Data: 2004-01-22 09:34:29
    Od: Hub <b...@p...onet.pl>

    Azazell wrote:
> [...]
    > może wydrukuj sobie potwierdzenie ze strony transakcyjnej mBanku i
    > przefaksuj im. Jak będziesz miał farta to to przyjmnie TPSA.

    Dzięki. W ogóle nie wiedziałem o opcji drukowania potwierdzania
    (wcześniej nie potrzebowałem), ale zastanawiam się, jaką to ma "wartość
    prawną". W sumie to mogę sobie coś takiego sam zrobić i podstawić
    dowolną kwotę i numer konta :). W każdym razie spróbuję.

    Inne rady dotyczące takich przypadków mile widziane.

    Pozdr. Hub.

  • 4. Data: 2004-01-22 09:38:19
    Od: szpakuu <s...@p...onet.pl>

    Hub wrote:

> [...]
    > pewnie kilka rozmów z bluline i czekanie po pół godziny na każde
    > połączenie itd. Dlaczego ja mam się z tym wszystkim bujać (czas,

    Akurat przy koncie w mBanku jest możliwość wydrukowania sobie potwierdzenia
    dokonania przelewu - wejdz na historię - kliknij na tym przelewie i w nim
    na dole jest przycisk - "wydrukuj potwierdzenie przelewu"
    można wydrukować na papier a można i do pliku pdf i podesłać telekomunie.

    --
    s...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2004-01-22 09:50:01
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

> [...]
    > na dole jest przycisk - "wydrukuj potwierdzenie przelewu"
    > można wydrukować na papier a można i do pliku pdf i podesłać telekomunie.

    I tutaj jak w wielu przypadkach ukazuje sie wyzszosc Inteligo nad MBankiem,
    w inteligo mam przy kazdej zrealizowanej tranzakcji oprocz drukowania (pdf)
    opcje faksuj dzieki ktorej po kliknieciu podaj numer na jaki ma byc
    potwierdzenie realizacji wyslane. Nic mnie to nie kosztuje a faks jest
    wysylany bezposrdenio z banku :) Juz pare razy mi sie to przydalo.

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2004-01-22 09:56:40
    Od: "A.A." <a...@...pl>

    piszesz Hub. :

    > Mam taką sprawę: Dostałem od tpsa ostatnio papierek, że jedna faktura
    > jest niezapłacona.

    [...]

    > Potwierdzenie przelewu z mbanku to są koszty (nieduże, ale jednak),

    Zrob zrzut ekranu i poslij na adres :

    ???

    No wlasnie, dawniej korzystalem z jakiegos tam adresu e-mail ale
    dzis, na stronie TPSA jest tylko formularz do ktorego nie podepniesz
    zalacznika. Tak ze po pierwsze zapytaj za pomoca formularza :

    http://www.telekomunikacja.pl/kontakt/index.php

    na jaki adres e-mail mozesz wyslac te zrzuty ekranu.

    > pewnie kilka rozmów z bluline i czekanie po pół godziny na każde
    > połączenie itd.

    To prawda. Przed chwila dzwonilem.
    Ich konsultanci sa ciagle zajeci :)

    > Dlaczego ja mam się z tym wszystkim bujać (czas,
    > pieniądze) jeśli jestem w porządku ?

    Mielismy tu watek "kanarkowy" . Wiec przyklad. Jadac tramwajem z
    waznym biletem tez jestes w porzadku, nie mniej kanarek ;-) zawsze
    moze porosic o okazanie biletu. Jak sie mozna domyslac TPSA, na tej
    samej zasadzie moze porosic o pokazanie dowodu wplaty.

    > Z góry dzięki za odpowiedzi.

    :)

    W razie czego podeslij na grupe adres na ktory mozna podsylac zrzuty
    ekranu.

    Z gory dziekuje ;-)

    > Hub.

    A.A.

  • 7. Data: 2004-01-22 10:53:07
    Od: Dan <d...@p...pl>

> [...]
    > prawną". W sumie to mogę sobie coś takiego sam zrobić i podstawić
    > dowolną kwotę i numer konta :). W każdym razie spróbuję.

    Ostatnio z PEKAO SA przelewy rowniez dostaje nieosteplowane - a jedynie
    w wyciagu jest zmianka o dokonanym przelewie. Wiec tak bardzo o
    pieczatki bym sie nie przejmowal.

  • 8. Data: 2004-01-22 10:58:55
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Dan wrote:

    > Ostatnio z PEKAO SA przelewy rowniez dostaje nieosteplowane - a
    > jedynie w wyciagu jest zmianka o dokonanym przelewie. Wiec tak bardzo
    > o pieczatki bym sie nie przejmowal.

    coś tam na dole tego wydruku z mBanku jest napisane w stylu "dokument
    generowany elektronicznie. zgodnie z prawem bankowym nie wymaga
    pisemnego potwierdzenia". nie wiem jaką to ma moc prawną taki napisik

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

  • 9. Data: 2004-01-22 12:11:03
    Od: Dan <d...@p...pl>

    > coś tam na dole tego wydruku z mBanku jest napisane w stylu "dokument
    > generowany elektronicznie. zgodnie z prawem bankowym nie wymaga
    > pisemnego potwierdzenia". nie wiem jaką to ma moc prawną taki napisik

    z tego co dyskutowali na grupie banki - to niewielka moc prawna ma.

  • 10. Data: 2004-01-22 12:51:25
    Od: Hub <b...@p...onet.pl>

    A.A. wrote:

    > Zrob zrzut ekranu i poslij na adres :
    >
    > ???
    >

    > To prawda. Przed chwila dzwonilem.
    > Ich konsultanci sa ciagle zajeci :)
    Właśnie...

> [...]
    > biletem tez jestes w porzadku, nie mniej kanarek ;-) zawsze moze porosic
    > o okazanie biletu. Jak sie mozna domyslac TPSA, na tej samej zasadzie

    No niby tak, ale bilecik pokazujesz i cześć. Mi tu nawet nie chodzi o
    koszt potwierdzenia, bo cos za cos (nie place za przelew), ale o ten
    nowy super system z blulajn itd. i kłopoty przez niego spowodowane.

    > W razie czego podeslij na grupe adres na ktory mozna podsylac zrzuty
    > ekranu.
    >
    > Z gory dziekuje ;-)
    Dobra :)