  • 1. Data: 2007-04-11 08:37:35
    Temat: Zniesienie współwłasności samochodu ?
    Od: Hasan <h...@c...pl>

    Witam,
    Przy zakupie samochodu ze względu na zniżki ubezpieczeniowe został on
    zarejestrowany na mnie i mojego ojca (trwa to ok. 7 lat). Teraz chcę
    zostać sam właścicielem tego pojzadu. W jaki sposób zrobić to najtaniej
    i najwygodniej. Może ktoś posiada wzór dokumentu który należy spisać ?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2007-04-11 09:31:14
    Temat: Re: Zniesienie współwłasności samochodu ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Hasan" <h...@c...pl> napisał w wiadomości

    > zostać sam właścicielem tego pojzadu. W jaki sposób zrobić to najtaniej
    > i najwygodniej. Może ktoś posiada wzór dokumentu który należy spisać ?

    darowizna z ojca na syna, nie podlega opodatkowaniu, reszty dowiesz sie w
    us albo w googlach