  • 1. Data: 2007-04-10 22:03:29
    Temat: Potwierdzenie zamknięcia rachunku w banku
    Od: Anna <u...@o...pl>

    Zamknąłam rachunek w banku i chciałam otrzymać potwierdzenie tego (lub
    potwierdzenie zerowego salda i braku zobowiązań), jednak odmówiono mi.
    Pani z okienka stwierdziała, że mam przecież potwierdzenie i ono
    wystarcza. Problem w tym, że to co wydano to tylko wydruk mojej
    dyspozycji zamknięcia rachunku a nie potwierdzenie wykonania dyspozycji.

    Czy mam prawo żądać albo potwierdzenia zamknięcia rachunku albo
    potwierdzenia (braku) zobowiązań w stosunku do banku?

    Chcę uniknąć sytuacji jaka się zdarzyła w oszukańczym Pekao SA, gdzie
    nie wykonano mojej dyspozycji, bank pohodował konto naliczając opłaty i
    musiałam opłacić kilkaset złotych prowizji za prowadzenie rachunku.
    dziękuję za odpowiedź.

    pzdr