  • 1. Data: 2003-10-30 15:47:29
    Temat: Znęcanie psychiczne.
    Od: "Przyjaciel" <p...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 21 lat.
    Sąsiad około miesiąca temu, upił się i zaczął rzucać w mojego ojca (65 lat)
    kamieniami. Później, moją mamę (59 lat) próbował pobic kijem od szczotki.
    Zniszczył ogrodzenie itd. Za to wszystko, będzie niedługo toczył się w
    sądzie proces/sprawa cywilna.

    Dwa dni po tym zdarzeniu, ów sąsiad, groził mi, że mnie zabije. (za to
    będzie miał sprawę karną).

    Później uderzył mojego ojca. (za to również sprawa karna).

    Obecnie jest tak, że cała jego rodzina znęca się nad moimi rodzicami.

    Wyzwiska, groźby, śmiechy - codziennie.

    Ja, nie mam pojęcia co mam zrobić. Dzielnicowy - to ich dobry znajomy.
    Obiecał, że pomoże... ale jak narazie skutków żadnych.

    Ojciec ma chory żołądek, nie może spać. Matka wciąż płacze.
    Nie chcę trafić do więzienia (w sensie, że obić mu mordę), dlatego czekam
    cierpliwie na wynik sprawy sądowej.

    Zwracam się do Państwa z takim pytaniem:
    Czy istnieje jakiś przepis prawny, który pozwoliłby żyć nam normalnie?
    Żeby oni raz na zawsze dali nam spokój?

    Bardzo proszę o pomoc.

    Dziękuje i pozdrawiam.