  • 1. Data: 2003-10-30 15:19:50
    Temat: urlop za rok 2004 w okresie wypowiedzenia
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Planuje pozegnac dotychczasowego pracodawce, a poniewaz zakladam, ze bede
    musial u niego jeszcze tkwic przez 3 miesiace wypowiedzenia (czyli do konca
    stycznia 2004) mam pytanie jak bedzie z urlopem za 2004 (za prace w styczniu
    2004). Ile dni mi bedzie przyslugiwalo?
    Ile jest tych dni na poszukiwanie prace (2 czy 3 na miesiac?) i czy jesli to
    ja wypowiadam, to czy mam do nich prawo.

    Pozdrawiam
    Muchomor

  • 2. Data: 2003-10-31 14:27:47
    Temat: Re: urlop za rok 2004 w okresie wypowiedzenia
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Muchomor wrote:

> [...]
    > (czyli do konca stycznia 2004) mam pytanie jak bedzie z urlopem za
    > 2004 (za prace w styczniu 2004). Ile dni mi bedzie przyslugiwalo?

    zaokrąglij w górę(1/12*twój_wymiar_urlopu)

    > Ile jest tych dni na poszukiwanie prace (2 czy 3 na miesiac?) i czy
    > jesli to ja wypowiadam, to czy mam do nich prawo.

    Nie masz prawa jeśli to ty wypowiadasz

  • 3. Data: 2003-10-31 16:50:28
    Od: "Muchomor" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w wiadomości

    > zaokrąglij w górę(1/12*twój_wymiar_urlopu)

    > Nie masz prawa jeśli to ty wypowiadasz

    wlasnie slyszalem, ze podobno mam, niezaleznie od tego kto wypowiada....

    Dzieki za odpowiedz
    Muchomor

  • 4. Data: 2003-11-05 02:54:15
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 31 Oct 2003 17:50:28 +0100, "Muchomor"
    <a...@p...onet.pl> zakodował:

    >wlasnie slyszalem, ze podobno mam, niezaleznie od tego kto wypowiada....

    Art. 37. § 1. W okresie wypowiedzenia umowy o pracę
    _dokonanego_przez_pracodawcę_ pracownikowi przysługuje zwolnienie na
    poszukiwanie pracy, z zachowaniem prawa do wynagrodzenia.

    § 2. Wymiar zwolnienia wynosi:

    1) 2 dni robocze - w okresie wypowiedzenia nie przekraczaj?cego 1
    miesi?ca,

    2) 3 dni robocze - w okresie trzymiesięcznego wypowiedzenia, także w
    przypadku jego skrócenia na podstawie art. 361 § 1.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775