    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazł się pieszy!
    Date: Mon, 11 Sep 2023 16:27:24 +0200
    <udc1ka$rr$1$RTomasik@news.chmurka.net> <GitKM.5724$NSo2.5095@fx13.ams1>
    <ude973$a03$1$RTomasik@news.chmurka.net> <WOyKM.17$zs26.16@fx04.ams1>
    <udf0in$lll$1$RTomasik@news.chmurka.net> <udhfa0$19v6$1@dont-email.me>
    <udi2dg$crt$1$RTomasik@news.chmurka.net> <udiu2u$89js$1@dont-email.me>
    <udjudc$il2$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udk1nc$jpr$1$cef@news.chmurka.net>
    <udk210$kj5$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udk2uf$jpq$2$cef@news.chmurka.net>
    <udlh7p$il7$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udmitk$173$1$cef@news.chmurka.net> <udmmp4$vl8$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <udn6md$boq$1$cef@news.chmurka.net>

    W dniu 11.09.2023 o 16:06, cef pisze:

    > Ja myślę, że raczej ktoś się podszywa i tyle.
    > Pisanie takich bzdur nawet zupełnie prywatnie i udawanie przygłupa
    > mogło by go jednak zawodowo mocno dyskredytować.

    Napisz. IMHO nie - kiedyś przez pomyłke napisał prywatę o strzelnicy na
    grupy. Niby można znaleźć człowieka pod którego można się podszywać, ale
    to trochę zbyt skomplikowane pisać omyłko nie na te adresy;)

    > To akurat racja - to środowisko-mechanicy niby nie mają, ale bankowcy
    > czy inne zawody mają swoje organizacje zrzeszające, które by takiego
    > psującego opinię odpowiednio
    > kopnęły w dupę.

    Już prędzej... Ale sądzę że nikt we firmie po prostu o nim nie wie że
    pisze jako policjant na usenecie. Firma ogólnie tego nie lubi i
    wiekszośc policjantów którzy pisała już policjntami nie jest (i wtedy
    zmieniają widok o 180 stopni z "doskonała interwencja" na "noż kurwa co
    za kretyni";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!