  • 191. Data: 2023-09-01 17:45:02
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mnie bardziej wkurza inna praktyka. Przychodzi. Naciska. Rozgląda się i
    > przechodzi na czerwonym. Podjeżdża samochód i czeka przy pustym przejściu.

    Za to jak przejdzie bez naciskania to mu mandat wpierdolisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 192. Data: 2023-09-01 17:46:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie każdy powoduje śmierć 4 osób. Tak wiec miewamy wyjątki.

    Skąd ci wyszło że on spowodował wypadek a nie najebany kierowca co ponad
    trzykrotnie przekraczał prędkość mając ponad dwa promile?

    A poza tym wszystko dobrze?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 193. Data: 2023-09-01 17:48:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Sep 2023 17:44:04 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > na drodze wewnętrznej to oni se mogą a ekipa jako właściciel drogi się
    > pyta co kulsony tam robią i jak nic konkretnego to niech się oddalą (co
    > uczynili;)).
    >
    > Obstrahując od zabawności sytuacji pokazuje to jak bezużyteczni są
    > kulsony. BTW - chyba na wyborczej właśnie jest jak to z wyścigami po
    > nocy nic nie mogą zrobić. Rozumiecie - przyjeżdza 40 samochodów i
    > wszyscy łamią przepisy nie mówiąc już że w zasadzie połowa się
    > kwalifikuje na zatrzymanie przeglądu i trandsmitują to na jutubie a oni

    Ale czasem robią.

    Ostatnio jakis sukces odniesli.

    J.

  • 194. Data: 2023-09-01 17:50:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Sep 2023 17:34:52 +0200, Shrek wrote:

    > Nawet nie - przecież nie da się udowodnić że nie wioł i nie umar:P

    W tym przypadku patolog chyba w miare jednoznaczną opinie wystawi.

    Wiec taserkiem go.

    J.

  • 195. Data: 2023-09-01 19:16:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już samo to powinno sugerować, że nie o mandat chodzi.

    Samo co?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 196. Data: 2023-09-01 19:22:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.09.2023 o 17:50, J.F pisze:

    > W tym przypadku patolog chyba w miare jednoznaczną opinie wystawi.

    A... A ja myślałem że chodzi o to czy rzeczywiście go zabił...

    > Wiec taserkiem go.

    Bardziej chyba chodzi o to że trzeba w policyjnym kiblu...

    A co do samego lecienia w chuja to póki cię nie złapią jesteś niewinny,
    więc wystarczy dobrze się przyczaić i...;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 197. Data: 2023-09-01 19:23:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.09.2023 o 17:48, J.F pisze:

    > Ale czasem robią.
    >
    > Ostatnio jakis sukces odniesli.

    Jaki?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 198. Data: 2023-09-01 21:51:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.09.2023 o 14:09, J.F pisze:

    > Zrobil krok, i jest na przejsciu. I ma pierwszenstwo.

    Tylko popełnia wykroczenie.

    > Gdyby intencją ustawodawcy bylo, aby pieszy poczekał na chodniku,
    > to by nie zmieniał na "i wchodzącgo na przejscie".

    Problemem jest, ze nie wiadomo który pieszy jest wchodzący.

    > Przyznaje - póki pieszy stoi na chodniku/wysepce, to samochody mogą
    > jechac, i nie naruszają przy tym przepisu o ustąpieniu pierwszenstwa.
    >
    > Ale osobiscie nie radze, bo:

    > IMO - tu jest inna cześć drażliwa. Ze pieszemu nie wolno wchodzic
    > bezposrednio przed pojazd. Czyli ma pierwszenstwo, i nie ma.
    > A kierowca powinien ustąpic, i nie musi :-(

    I to jest najstraszniejsze.

    > Raczej nalezało jechac lewym pasem, i pojechac z niego prosto.
    > Wtedy jest najmniejsze przesunięcie toru jazdy i najmniejsze skrety.
    > A tu złosliwie pieszy blokuje ten lewy pas.
    > Tylko ze kierowca jechal prawym z dwoch dostepnych, juz tam go
    > wyniosło za bardzo w prawo, bo slupki uderzał, i juz gdzies tam wpadł
    > w poślizg.

    Może widząc pieszego zaczął hamować, albo miał zamiar ślizgiem to pokonać.

    > Za duza predkosc plus alkohol.
    > Pieszego ominął, ale predkosc nadal była za duza, i promili tez za
    > dużo.

    > Mam jakeis dziwne wrazenie, ze jest na tyle duze, ze powinien zwolnic
    > do predkosci w miare bezpiecznej.

    Powinien, ale tu nie w tym problem.

    > Tylko ze on w poslizg wpadl jeszcze przed pieszym.

    Co rozumiesz pod sformułowaniem "przed"? Skąd wiesz, ze nie widział
    jeszcze pieszego?

    > A potem, jesli nie był trzeźwym rajdowcem, to typowo sie konczy jak na
    > filmie - juz niekontrolowane poslizgi rózne strony i pojazd sunie
    > bokiem.

    > Nie wiem czy biegły ma doswiadczenie rajdowe :-)

    A to był rajd?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 199. Data: 2023-09-01 21:52:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.09.2023 o 17:34, Shrek pisze:

    > A skąd będziesz wiedział że kulson umarł na cegłę a nie wzioł i umar na
    > delirium exicted albo bezobjawowy kowit?
    W wytpadku ludzi wiedzę się tę czerpie z opinii biegłego. Skąd w wypadu
    mistycznych postaci, to nie mam pojęcia.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 200. Data: 2023-09-01 21:54:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.09.2023 o 17:37, Shrek pisze:

    > NIe sądzę. A czemu pytasz?

    Popatrz, coś sam napisał. Ja tylko chciałem uszczegółowić.
    --
    (~) Robert Tomasik