  • 11. Data: 2007-01-28 01:13:04
    Temat: Re: Znaki poziome pod pokrywa sniezna
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 27-01-2007 o 10:26:42 Szymon <s...@o...pl> napisał(a):

    > Na przej?ciu dla pieszych ZAWSZE obowi?zuje zakaz wyprzedzania

    Moglem przez przypadek uzyc zlego spojnika. Mialem na mysli dwa oddzielne
    przypadki: zasypane przejscie dla pieszych i podwojna linie ciagla.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 12. Data: 2007-01-28 01:15:28
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 27-01-2007 o 13:08:55 cyklista <...@...com> napisał(a):

    > i czy taka linia jest wazna jak nie ma znaku pionowego? nawet jak nie ma
    > sniegu i ją doskonale widać

    ZTCW tak. Znak poziomy jest rownie wazny jak pionowy. Jak wczesniej
    napisalem - sa znaki poziome, ktore nie maja odpowiednikow w znakach
    pionowych. Nie czyni to z nich znakow niewaznych. Najlepszy przyklad to
    (chyba) wlasnie linia ciagla.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 13. Data: 2007-01-28 08:26:42
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jakim znakiem pionowym oznacza sie linie ciagla ...

    OK ale wydaje mi się, że namalowana "zebra" na jezdni bez potwierdzenia w
    postaci znaku pionowego nie jest wyznaczonym przejściem dla pieszych.

    Szymon

  • 14. Data: 2007-01-28 20:43:12
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał:

    > Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Na przejściu dla pieszych ZAWSZE obowiązuje zakaz wyprzedzania

    Nie zawsze. Można wyprzedzać na tych, na których ruch kierowany
    jest za pomocą sygnalizatorów świetlnych (lub przez policjanta).

    Krystian

  • 15. Data: 2007-01-28 20:59:47
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Nie zawsze. Można wyprzedzać na tych, na których ruch kierowany
    > jest za pomocą sygnalizatorów świetlnych (lub przez policjanta).

    Zgadza się. Mój błąd

    Szymon