  • 1. Data: 2007-01-26 22:11:53
    Temat: obowiązki Poczty Polskiej, listonosza
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    witam,

    mam problem z listonoszem. nie dorecza poleconych - wogole ich ze soba
    nie wozi, zostawia awizo wetkniete w plot (sic!) bez wzgledu na to czy
    ktos jest czy nikogo w domu nie ma.

    mam firme i duzo korespondecji, ktora wraca do nadawcy bo awiza porywane
    sa przez wiatr, zabierane przez dzieciaki...

    podanie o wkladanie poleconych do skrzynki nie pomoglo. skargi w
    urzedzie skonczyly sie na radzie typu "prosze porozmawiac z
    listonoszem". z listonoszem pogadac sie nie da bo wg mnie to czlowiek
    uposledzony.

    co robic? dla mnie to sprawa wazna, a czuje sie zakladnikiem ludzi
    ktorzy nie wywiazuja sie ze swoich obowiazkow. IMHO jedynym rozwizaniem
    jest zmiana listonosza na rejonie. na co powolac sie i co zrobic zeby
    odniesc realny efekt?

    pozdrawiam, g.

  • 2. Data: 2007-01-26 23:59:31
    Temat: Re: obowiązki Poczty Polskiej, listonosza
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "grzessiek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Napisz pismo do Dyrektora Rejonowego Urzędu Pocztowego. Zakładam, ze masz
    oczywiście skrzynkę pocztową, do której listonosz może włożyć to awizo. Ale to
    chyba ogólna przypadłość. W moim wypadku pomogło dopiero wysłanie do Dyrektora
    płyty CD z nagranym listonosze, który podchodzi do skrzynki przy bramie i nawet
    nie próbuje zadzwonić bramofonem, tylko wkłada awizo.

  • 3. Data: 2007-01-27 00:00:52
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "grzessiek" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > nie wywiazuja sie ze swoich obowiazkow. IMHO jedynym rozwizaniem jest
    > zmiana listonosza na rejonie. na co powolac sie i co zrobic zeby odniesc

    1. złożyć skargę wyżej. u mnie taka skarga wyżej skończyła się, tym że
    listonosz w podskach przyszedł przeprosić.

    2. Założyć sobie skrzynkę na poczcie i samemu odbierać listy na poczcie.

  • 4. Data: 2007-01-28 09:23:56
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    grzessiek napisał(a):

    > podanie o wkladanie poleconych do skrzynki nie pomoglo. skargi w
    > urzedzie skonczyly sie na radzie typu "prosze porozmawiac z
    > listonoszem".

    Wyślij polecony ze skargą do jednostki nadrzędnej PP. Juz oni tam
    lokalnego naczelnika poczty ustawią do pionu, a jak on dostanie OPR z
    góry, to i Twój listonosz stanie się kumaty. Przerabiane, na "pani z
    okienka", której się nie chciało.
    Justyna