  • 11. Data: 2002-09-02 18:35:10
    Temat: Re: Zmiany w prawie meldunkowym-czy już są?
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radzisz" <m...@F...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:akvai2$rko$1@aquarius.webcorp.pl...
    > s...@p...onet.pl kliknął:

    > też nie do końca, piszesz pisemko, że jest zameldowanych np. 5 osób, ale w
    > rzeczywistości mieszkają tylko 3 osoby i spółdzielnia nalicza opłaty od
    > trzech osób.

    > ale mi się wydaje, że meldunek = prawo do przebywania w lokalu ... jak
    masz
    > kogoś zameldowanego, a nie chcesz go wpuścić (wymachując "jakimś" dowodem
    > własności ;) ) to on wywala przy asyście policji drzwi (pokazując dowód z
    > meldunkiem) i może mieszkać, nie wiem co prawda czy może korzystać z
    Twoich
    > rzeczy ...(chyba nie), ale przecież może przynieść swoje.
    > Nie przeraża Cię taka wizja ???
    > --
    Właśnie dlatego moje pytanie na grupie, bo podobno od wyroku TK meldunek nie
    stanowi prawa do przebywania w lokalu ale nikt tego nie sankcjonuje. Dwa dni
    temu policja odmówiła mi usunięcia pijaka z klatki schodowej, bo pokazał
    dowód z meldunkiem na tejże klatce. Zameldowany jest u matki, ona go nie
    wpuszcza więc ten urządził sobie barłóg na schodach. Nie zabrali go a o
    wyroku TK /podobno z IV br./nie słyszeli-jest meldunek to może przebywać. A
    teraz ten meldunek może być dokonany bez zgody właściciela, jeśli ten swoją
    własność wynajął i podpisał umowę najmu.

  • 12. Data: 2002-09-03 10:35:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Wiewióra" <[...]
> [...]
    > wpuszcza więc ten urządził sobie barłóg na schodach. Nie zabrali go a o
    > wyroku TK /podobno z IV br./nie słyszeli-jest meldunek to może przebywać.

    Troche myli Pan kolejnosc.
    nie jest tak, ze jest meldunek, moze przebywac,
    lecz jest meldunek, policja niema podstaw sadzic, ze pijak niem a prawa
    przebywac.

    prosze zwrocic uwage ze policja nie "prprowadzila" piaka do lokalu, w ktorym
    jest
    zameldowany...

    > teraz ten meldunek może być dokonany bez zgody właściciela, jeśli ten
    swoją
    > własność wynajął i podpisał umowę najmu.

    Jest pan wlasciceleem, moze pan zazadac usuniecia ze swego osoby...

    Boguslaw

  • 13. Data: 2002-09-03 12:33:58
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zameldowany...

    > swoją
    >
    > Jest pan wlasciceleem, moze pan zazadac usuniecia ze swego osoby...

    Jestem kobietą i pojęć nie mylę.
    A pan próbował kiedyś wyegzekwować swoje prawo własności w tym kraju?
    Eksmisja trwa lata.

  • 14. Data: 2002-09-05 11:30:05
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Wiewióra" [...]
    > Jestem kobietą i pojęć nie mylę.

    Po pierwsze nie chcialem urazic, po drugie jednak myli Pani pojecia.

    > A pan próbował kiedyś wyegzekwować swoje prawo własności w tym kraju?

    Probowalem....

    > Eksmisja trwa lata.

    Wic nie zmienia to faktu, ze meldunek nie uprawnia do przebywania.

    Czy jest pani wlascicielka owej ineruchomosci ?
    Czy zazadala Pani jako wlascicielka pomocy policji w usunieciu pijaka z
    Pani posesji ?

    Boguslaw