    From: "Andrzej" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zmiana właściciela ubezpieczenia OC
    Date: Mon, 6 Sep 2004 17:55:31 +0200

    Witam,

    3 tygodnie temu kupiłem samochód. Jest już przerejestrowany na mnie. Kupiłem
    go wraz z OC. Poprzedni właściciel miał zniżki, ja nie mam zadnych. Opłacone
    jest 3 miesiące. Zakład ubezpieczeniowy karze mi zapłacić różnicę za
    ubezpieczenie (koszt tych 3ech miesiecy bez zniżek minus to, co już jest
    zapłacone - ze zniżkami).Pytania:
    Czy musze płacić? tzn. czy OC może być na kogoś innego niż samochód? Czy
    wraz ze zmianą właściciela pojazdu trzeba zmieniać właściciela oc (z tego,
    co wiem, to oc jest powiązane z samochodem, a nie z kierowcą).

    Z góry dzięki, pozdrawiam