  • 1. Data: 2005-01-24 14:06:39
    Temat: Zmiana lekarza pierwszego kontaktu ??
    Od: "Krzysiek" <k...@i...pl>

    Witam.

    Jak wyglada sprawa zmiany lekarza pierwszego kontaktu ??

    Co i w jakiej kolejności należy zrobić ?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-01-24 14:31:17
    Temat: Re: Zmiana lekarza pierwszego kontaktu ??
    Od: "Arek \"arkadoo\"" <a...@r...com>

    > Jak wyglada sprawa zmiany lekarza pierwszego kontaktu ??
    >
    > Co i w jakiej kolejności należy zrobić ?

    Iść do przychodni, wypełnić deklarację. Mogą chcieć książeczki RUM, ale
    u mnie obyło się bez niej. Musisz znać PESEL.

    Arek

  • 3. Data: 2005-01-24 18:32:14
    Od: "Krzysiek" <k...@i...pl>

    > Iść do przychodni, wypełnić deklarację. Mogą chcieć książeczki RUM,
    ale
    > u mnie obyło się bez niej. Musisz znać PESEL.

    Musze wcześniej zrezygnować z poprzedniego lekarza pierwszego kontaktu ??

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-01-24 18:37:21
    Od: "Arek \"arkadoo\"" <a...@r...com>

    > Musze wcześniej zrezygnować z poprzedniego lekarza pierwszego kontaktu ??

    Dwóch naraz to raczej nie mozna mieć. Wszystko szybko i bezproblemowo u
    mnie było. W ramach rezygnacji oddali mi poprzednią deklarację.

  • 5. Data: 2005-01-24 19:48:33
    Od: celia <c...@u...pajonk.prv.pl>

    Krzysiek napisał(a):

    > ale

    > Musze wcześniej zrezygnować z poprzedniego lekarza pierwszego kontaktu ??

    Niedawno zmieniałam i wyglądało to tak, że poszłam do przychodni, gdzie
    przyjmował lekarz do którego sie chciałam zapisać, tam dostałam do
    wypełnienia deklaracje - o rezygnacji z poprzedniego lekarza i chęci
    "nawiązania współpracy" z nowym. Deklaracje dostałam do domu, po
    wypełnieniu odniosłam do tej nowej przychodni, skąd wysłali kopię do
    starej. I tyle.

    pozdrawiam

    --
    Diana