  • 1. Data: 2005-01-24 13:09:31
    Temat: Świadek - złożenie wniosku...
    Od: "AgEnT" <a...@g...pl>

    Witam
    Moja dziewczyna ma być świadkiem na sprawie. Jednak w obawie o swoje
    zdrowie i życie nie chce zeznawać przed oskarżonym który mieszka niedaleko
    niej i zna ją z widzenia. Wiem ze można się odwołać do sadu z wnioskiem aby
    była przesłuchiwana bez obecności oskarżonego. I tu moje pytanie gdzie i jak
    złożyć taki wniosek?
    z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

    --
    pozdrawiam Rafał

  • 2. Data: 2005-01-24 13:55:36
    Temat: Re: Świadek - złożenie wniosku...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    aby
    > była przesłuchiwana bez obecności oskarżonego. I tu moje pytanie gdzie i

    i tak bedzie musiala przyjsc i zeznac. Szkoda fatygi.
    P.