  • 1. Data: 2002-08-22 06:34:32
    Temat: Zlozylem podanie/wypowiedzenie z propozycja daty, ile czekac na odp?
    Od: p...@f...onet.pl (Piotr Oslowski)

    Witam!

    Zlozylem podanie/wypowiedzenie z propozycja daty (na mocy porozumienia
    stron). Mam 3 miesieczny okres wypowiedzenia. W ciagu jakiego czasu
    pracodawca ma obowiazek (?) odpowiedziec na pismo, czyli wypowiedziec
    sie czy akceptuje date, itp? Czy milczenie oznacza akceptacje?

    pozdrowienia

    Piotrek
    __________________________
    Co ja bym zrobil bez tej grupy?:)

  • 2. Data: 2002-08-22 12:34:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 22 Aug 2002 06:34:32 GMT, p...@f...onet.pl
    (Piotr Oslowski) zakodował:
> [...]
    >pracodawca ma obowiazek (?) odpowiedziec na pismo, czyli wypowiedziec
    >sie czy akceptuje date, itp? Czy milczenie oznacza akceptacje?

    Albo podanie o rozwiązanie, za porozumieniem stron, albo
    wypowiedzenie.

    1. Porozumienie stron - idziesz do szefa z pismem "Strony zgodnie
    oświadczają, że stosunek pracy rozwiązuje się z dniem ....." - jak
    podpisze, to dobrze. Jak nie podpisze, to też wiesz na czym stoisz.
    Jak powie, że się zastanowi, to ustal z nim datę, godzinę - ale i tak
    to nie jest wiążące - nie musi się do takiego pisma ustosunkować.
    2. Wypowiedzenie - idziesz do sekretarki/kadr/szefa z 2 egzemplarzami
    pisemka w stylu "wypowiadam umowę o pracę, zawartą dnia, pomiędzy z
    zachowaniem okresu wypowiedzenia. Stosunek pracy rozwiązuje się z
    dniem ...." Na swoim egzemplarzu bierzesz "wpłynęło dnia xxxx" i tyle
    Cię interesuje. Też nie musi odpowiadać - nie ma nic do gadania.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-08-22 13:46:49
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

> [...]
    > dniem ...." Na swoim egzemplarzu bierzesz "wpłynęło dnia xxxx" i tyle
    > Cię interesuje. Też nie musi odpowiadać - nie ma nic do gadania.

    Znam przypadek gdy pracownik złożył pismo z prośbą o wypowiedzenie. Zakład
    zamierzał wydać świadectwo pracy bez udzielenia odpowiedzi na pismo.
    Pracownik nie przyjął świadectwa, nie podpisał dokumentów i po jakimś czasie
    gdy już został zwolniony sprawa znalazła się w sądzie pracy.

    SOTB