  • 1. Data: 2002-08-21 22:29:25
    Temat: biwak
    Od: "Lukasy" <c...@d...wp.pl.sit>

    tak sobie kiedys(rok temu) bylem na biwaku i tak sie 15 letnia mlodziez
    zlekka schlala. facet sie wkurzyl i wezwal gliny. nas zamkneli w jednej
    sali, niebiescy w tym czasie porobili rewizje po szfkach i z wierzchu(chyba)
    w plecakach. potem pojedynczo brali nas i dmuchalismy do alkomatu i nas
    pospisywali. czy mogli tak sobie poprzeszukiwac? a bardziej zalezy mi na
    odpowiedzi na pytanie czy niepelnoletni bez gody rodzica moze byc zmuszonym
    do dmuchania w alkomat?

    "Szukam i szukam,
    a tam wciaz pusto."
    cosiarz (na) wp.pl
    ___________________
    jak chcesz mi odpowiedzieć to usuń co trzeba z adresu(delthis.;.sit)

  • 2. Data: 2002-08-22 22:10:15
    Temat: Odp: biwak
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Lukasy <c...@d...wp.pl.sit> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ak3kg0$2gg$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > pospisywali. czy mogli tak sobie poprzeszukiwac? a bardziej zalezy mi na
    > odpowiedzi na pytanie czy niepelnoletni bez gody rodzica moze byc

    takie czynności czy wysluchanie nieletniego reguluje upn i niekoniecznie
    kiedy tego wymaga sytuacja muszą byc obecni rodzice /opiekunowie
    nieletniego/.

    Sandra

  • 3. Data: 2002-08-24 20:55:54
    Temat: Re: biwak