  • 1. Data: 2002-08-22 03:50:28
    Temat: Leasing komputerow z oprogramowaniem OEM
    Od: "Pablo" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jak to jest rozwiazywane? Tzn. nikt we firmach leasingowych nie potrafi mi
    powiedzie.
    Kwestia Microsoft w dystrybucji OEM.
    Prawnie nabywca posiadajacy fakture za oprogramowanie posiada prawo do
    uzytkowania tego oprogramowania bez mozliwosci odsprzedazy.
    Firmy leasingowe faktury na towar musza brac na siebie!
    Co w tej kwesti??
    pawelur

  • 2. Data: 2002-08-22 12:25:42
    Temat: Re: Leasing komputerow z oprogramowaniem OEM
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    Pablo wrote:
> [...]
    > uzytkowania tego oprogramowania bez mozliwosci odsprzedazy.
    > Firmy leasingowe faktury na towar musza brac na siebie!

    Poprosić o zgodę Microsoft - nie widzę problemu by się nie zgodzili.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-08-22 14:59:50
    Od: "Pablo" <m...@p...onet.pl>

    > Poprosić o zgodę Microsoft - nie widzę problemu by się nie zgodzili.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek
    Extra odpowiedz! W sprawie leasingu KTORA strona musi wystąpic o taka zgode
    i od koga takowa moze otrzymac na terenie Polski.
    thenx

  • 4. Data: 2002-08-22 17:35:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Pablo wrote:
    > Extra odpowiedz! W sprawie leasingu KTORA strona musi wystąpic
    > o taka zgode i od koga takowa moze otrzymac na terenie Polski.

    Jeśli to jest w Polsce to napisz Ty lub firma leasingowa, do polskiego
    oddziału Microsoftu z prośbą o wyrażenie zgody na leasing komputerów
    z ich systemem operacyjnym przez firmę zzz od firmy yyy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 5. Data: 2002-08-23 10:28:47
    Od: "Pablo" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > oddziału Microsoftu z prośbą o wyrażenie zgody na leasing komputerów
    > z ich systemem operacyjnym przez firmę zzz od firmy yyy.

    Ale czy ktos zna firme leasingowa ktora to juz robila? Bo teoria teorią a
    praktyka......