  • 1. Data: 2003-07-03 09:01:21
    Temat: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    2 miesiace temu kupilem monitor w hurtowni komputerowej (jako firma). I
    zgubilem gdzies gwarancje. W hurtowni mowia ze to ich nie dotyczy, bo
    serwisem tego monitora zajmuje sie inna firma - przedstawiciel producenta.
    Co moge zrobic ? Mam w koncu fakture sprzed 2 miesiecy.

    Fantom

  • 2. Data: 2003-07-05 20:54:23
    Temat: Re: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
    Od: "Łukasz C." <u...@o...pl>

    Posłuz się fakturą. Gwarancja nie jest takim dokumentem, ze tylko po jego
    okazaniu udzielą Ci serwisu. Warunek, na fakturze musi byc dokładny opis
    sprzętu. Bo gawarancja zawieraz konkretny numer monitora

  • 3. Data: 2003-07-07 07:01:53
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Posłuz się fakturą. Gwarancja nie jest takim dokumentem, ze tylko po jego
    > okazaniu udzielą Ci serwisu. Warunek, na fakturze musi byc dokładny opis
    > sprzętu. Bo gawarancja zawieraz konkretny numer monitora

    Ale na fakturze nie ma numeru seryjnego :(

    Fantom