eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie) › Re: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Łukasz C." <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
    Date: Sat, 5 Jul 2003 22:54:23 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 17
    Message-ID: <be7ere$qqu$9@absinth.dialog.net.pl>
    References: <be0rdg$rp2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3164.zgora.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1057439411 27486 62.87.233.92 (5 Jul 2003 21:10:11
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jul 2003 21:10:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:153736
    [ ukryj nagłówki ]

    Posłuz się fakturą. Gwarancja nie jest takim dokumentem, ze tylko po jego
    okazaniu udzielą Ci serwisu. Warunek, na fakturze musi byc dokładny opis
    sprzętu. Bo gawarancja zawieraz konkretny numer monitora


    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:be0rdg$rp2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 2 miesiace temu kupilem monitor w hurtowni komputerowej (jako firma). I
    > zgubilem gdzies gwarancje. W hurtowni mowia ze to ich nie dotyczy, bo
    > serwisem tego monitora zajmuje sie inna firma - przedstawiciel producenta.
    > Co moge zrobic ? Mam w koncu fakture sprzed 2 miesiecy.
    >
    > Fantom
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1