  • 1. Data: 2003-07-03 06:39:14
    Temat: Budownictwo: odbior koncowy = nakaz zaplaty?
    Od: "Pracus24" <2...@p...gazeta.pl>

    Buduje dom z generalnym wykonawca. Chce zrobic koncowy odbior przed 11.07 z
    uwagi na wejscie w zycie nowego prawa budowlanego i skomplikowaniem
    procedury odbioru.

    Jednoczesnie, z uwagi na liczne usterki (potwierdzone niezalezna ekspertyza)
    i opoznienia w budowie, nie moge rozliczyc calosci budowy w momencie
    odbioru.

    Mam zatem pytanie: czy gdy podpisze sie pod dokumentem odbioru koncowego,
    generalny wykonawca moze zadac rozliczenia, bez mozliwosci sprzeciwu z mojej
    strony?

    Pracus