  • 1. Data: 2003-07-03 07:33:13
    Temat: Odprawa pieniężna
    Od: "Magda" <m...@g...com.pl>

    Witam,
    bardzo proszę o pomoc w następującej sprawie:

    pracownikowi 30 czerwca 2003 roku wypowiedziano umowę o pracę zawartą na cza
    nie określony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia, który upłynie 30
    września 2003 roku.
    W wypowiedzeniu wskazano jako podstawę zmniejszanie zatrudnienia z przyczyn
    dotyczących zakładu pracy.
    Rozumiem, że pracownikowi przysługuje odprawa pieniężna na podstawie ustawy
    o "zwolnieniach grupowych".
    Ustawę tę znowelizowano, zmiana weszla w życie 1 lipca br.
    Moje pytanie: jak policzyć odprawę - stosując wersję ustawy obowiązującą
    na dzień 30.06.03 czy na dzień 30.09.03?
    Ma to znaczenie, gdyż zmienia się wysokość odprawy.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2003-07-03 08:18:02
    Temat: Re: Odprawa pieniężna
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Magda wrote:

> [...]
    > obowiązującą na dzień 30.06.03 czy na dzień 30.09.03?
    > Ma to znaczenie, gdyż zmienia się wysokość odprawy.

    Według date złożenia wypowiedzenia czyli 30.06

  • 3. Data: 2003-07-03 08:20:41
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Magda wrote:

> [...]
    > obowiązującą na dzień 30.06.03 czy na dzień 30.09.03?
    > Ma to znaczenie, gdyż zmienia się wysokość odprawy.

    Według daty złożenia wypowiedzenia czyli 30.06 - tak jest w przepisach
    przejściowych tej ustawy

  • 4. Data: 2003-07-03 09:11:47
    Od: "Magda" <m...@g...com.pl>

    Dziękuję za pomoc