  • 1. Data: 2003-07-03 08:15:20
    Temat: alimenty
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Od kilku lat płacę alimenty na syna, który obecnie jest już pełnoletni. Czy
    wszystkie sprawy alimentacyjne załatwiane są pomiędzy synem a mną, czy też
    pomiędzy byłą żoną a mną? Chodzi mi o przekazywanie alimentów (na kogo-syna,
    czy byłą żonę) oraz o ewentualne kwestie sporne, np. chęć podwyższenia
    alimentów (kto składa-syn, czy była żona).
    Z góry dziękuję za odpowieź.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-07-03 09:18:41
    Temat: Re: alimenty
    Od: "Roger" <6...@x...wp.pl>

    > czy byłą żonę) oraz o ewentualne kwestie sporne, np. chęć podwyższenia
    > alimentów (kto składa-syn, czy była żona).
> [...]

    Pełnoletni syn to alimenty z nim. Ale moze tez placisz taka forme alimentow
    zonie? W kazdym razie syn, w celu zwiekszenia na niego alimentow od Ciebie
    np. musi podac Cie do sadu osobiscie a nie przez matke, bo ma juz 18 lat.

  • 3. Data: 2003-07-03 20:59:25
    Temat: Odp: alimenty
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Roger <6...@x...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:be0sgc$38n$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > np. musi podac Cie do sadu osobiscie a nie przez matke, bo ma juz 18 lat.

    z udzielonym pełnomocnictwem myślę ,że może matka wystepowac w tej sprawie
    do konca oczywiscie pozew pisany w imieniu syna wraz z udzielonym
    pelnomocnictwem daje to stronie powodowej mozliwosc nie uczestniczenia z
    uwagi np. na sesje w sprawie czy innych ważnych okoliczności

    Sandra

  • 4. Data: 2003-07-04 06:50:19
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pelnomocnictwem daje to stronie powodowej mozliwosc nie uczestniczenia z
    > uwagi np. na sesje w sprawie czy innych ważnych okoliczności

    Bardzo dziękuję Ci za odpowiedź, upewniłaś mnie w moich przypuszczeniach.
    Pozdrawiam serdecznie
    Jarek