eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie) › Re: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
    Date: Mon, 7 Jul 2003 09:01:53 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <beb670$e5v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <be0rdg$rp2$1@nemesis.news.tpi.pl> <be7ere$qqu$9@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 61cn.net.iton.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1057561637 14527 212.160.190.61 (7 Jul 2003 07:07:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Jul 2003 07:07:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:153902
    [ ukryj nagłówki ]

    > Posłuz się fakturą. Gwarancja nie jest takim dokumentem, ze tylko po jego
    > okazaniu udzielą Ci serwisu. Warunek, na fakturze musi byc dokładny opis
    > sprzętu. Bo gawarancja zawieraz konkretny numer monitora

    Ale na fakturze nie ma numeru seryjnego :(

    Fantom


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1