  • 1. Data: 2008-01-17 00:42:34
    Temat: Zgodne z prawem?
    Od: "picard" <p...@W...pl>

    Witam!
    Moim znajomym okradziono dom.Zostało to zarejestrowane kamerą przemysłową
    sąsiadów.Istnieje duze prawdopodobieństwo iż postaci zarejestrowane są
    sprawcami.Czy mogę zamieścić zrzuty z filmu w sieci w celu identyfikacji na
    grupie, bądź forum bez konsekwencji.Czy w obecnej sytuacji mogę się powołać na
    jakikolwiek paragraf(domniemanie)??? Z góry dziękuję!

    --
    pozdrawiam
    picard

  • 2. Data: 2008-01-17 19:53:41
    Temat: Re: Zgodne z prawem?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "picard" <p...@W...pl> wrote
    > grupie, bądź forum bez konsekwencji.Czy w obecnej sytuacji mogę się
    > powołać na jakikolwiek paragraf(domniemanie)??? Z góry dziękuję!

    Czy te zdjęcia są w materiałach postępowania?

  • 3. Data: 2008-01-17 20:37:18
    Od: "picard" <p...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy te zdjęcia są w materiałach postępowania?
    Tak, film został przekazany policji. Bardzo niechętnie go przyjeli, bo
    policjantowi nie chciało się pisać jakiegoś protokołu w związku z tym.

  • 4. Data: 2008-01-18 13:06:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "picard" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, film został przekazany policji. Bardzo niechętnie go przyjęli, bo
    > policjantowi nie chciało się pisać jakiegoś protokołu w związku z tym.

    To wymagana jest zgoda prokuratora na publikacje tych wizerunków. Sadzę, że
    ją otrzymacie. Przy czym pisał bym na stronie nie o wizerunku sprawców,
    tylko o wizerunku osób widzianych w chwili przestępstwa na jego miejscu. Bo
    mogą to być świadkowie. Tak jest o wiele bezpieczniej.

  • 5. Data: 2008-01-18 18:52:22
    Od: "picard" <p...@W...pl>

> [...]
    > wizerunku osób widzianych w chwili przestępstwa na jego miejscu. Bo mogą to
    > być świadkowie. Tak jest o wiele bezpieczniej.
    Dziękuję bardzo, niestety okazało się że jakość filmu pozostawia wiele do
    życzenia i bardzo słabo widać "świadków".