  • 1. Data: 2008-01-16 19:20:07
    Temat: Alimenty
    Od: "Jacek" <k...@i...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, czy rodzic moze wniesc do sadu sprawe o alimenty tylko od
    jednego dziecka?
    Czy wszystkie dzieci sa w takim przypadku wzywane do sadu?

    Dzieki,
    J.

  • 2. Data: 2008-01-28 20:45:53
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Macin Krzemiński" <r...@r...krakow.pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie, czy rodzic moze wniesc do sadu sprawe o alimenty tylko od
    > jednego dziecka?

    Jeśli pytającemu chodziło o dochodzenie alimentó tylko na jedno dziecko - to
    oczywiście jest taka możliwość. Pytanie tylko, jaki sens.

    > Czy wszystkie dzieci sa w takim przypadku wzywane do sadu?

    Dzieci (niepełnoletnie) nie są wzywane do sądu w sprawach o alimenty.

    MK