  • 11. Data: 2004-08-22 21:40:00
    Temat: Re: Zgłoszenie przestępstwa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    news:cgb2t9$gb3$6@serwus.bnet.pl...

    > Nie sądzę. Raczej wysłał zbyt szybko list.

    Raczej sugerował, ze tę grupę czytają też osoby zwiazane z policją, więc
    opisanie tutaj jakiegoś przestępstwa internetowego może byc właściwie
    równoznaczne z anonimowym zgłoszeniem go policji:-))

    HaNkA

  • 12. Data: 2004-08-22 23:29:22
    Od: "Marek" <...@...pl>

    > W odpowiedzi na pismo z dnia nie 22. sierpnia 2004 20:54 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Przemek R.:

    > No tak, ale chodziło mi o formę itp. Czy anonimowe zgłoszenia są
    > przyjmowane?
    >
    > --
    > Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    PS. a Ty juz zaszczepiles pieska? to tez wykroczenie? a po drugie nie
    masz wlasnych spraw ze sie interesujesz innymi??!!

  • 13. Data: 2004-08-23 00:00:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 22. sierpnia 2004 23:38 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co jak? Jak się pisze zawiadomienie? Bo nie wiem o co pytasz.

    Pytałem ,,Jak można zawiadomić prokuraturę czy inne organa?''
    Czyli po pierwsze jakimi kanałami (tu już pojawiły się dane poczty
    elektronicznej Komendy Głównej, ale czy to właściwe kanały?) oraz w jakiej
    formie, żeby nie zostało olane.

    Wiesz, ogólnie o to, jak takie coś należy przeprowadzić, żeby było możliwie
    najskuteczniejsze.

  • 14. Data: 2004-08-23 00:01:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 23. sierpnia 2004 01:29 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marek:

    > PS. a Ty juz zaszczepiles pieska?

    Mam obowiązek go posiadać?

    > to tez wykroczenie?

    Nie wiem, nie mam psa, więc się tym nie interesowałem. Co pies ma wspólnego
    z tą sprawą?

    > a po drugie nie
    > masz wlasnych spraw ze sie interesujesz innymi??!!

    Pogorszyło Ci się?

  • 15. Data: 2004-08-23 04:08:39
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 sie o godzinie 01:29, na pl.soc.prawo, Marek napisał(a):

    > PS. a Ty juz zaszczepiles pieska? to tez wykroczenie? a po drugie nie
    > masz wlasnych spraw ze sie interesujesz innymi??!!

    A za co populistyczni politycy żądają postawienia prezydenta, byłego
    premiera i kogo tam jeszcze do postawienia przed TS?
    Za to że interesowali się tylko swoimi sprawami, bądź nie zareagowali na
    przestępstwo.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 16. Data: 2004-08-23 08:24:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak

    cos za wyczerpujaca odpowiedz :))

    P.

  • 17. Data: 2004-08-23 08:26:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wiesz, ogólnie o to, jak takie coś należy przeprowadzić, żeby było
    możliwie
    > najskuteczniejsze.

    kilka dni temu bylo o anonimowych zgloszeniach, poczytaj nizej.

    Przez telefon proponuje ustnie, a przez e-mail pisemnie :)) (taki zarcik)

    P.

  • 18. Data: 2004-08-23 18:39:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > formie, żeby nie zostało olane.
    >
    > Wiesz, ogólnie o to, jak takie coś należy przeprowadzić, żeby było

    A, źle doczytałem. Czyli w jaki sposób. Sposobów jest kilka:

    1) Napisać doniesienie do prokuratury - ale wówczas i tak wezwą na
    przesłuchanie, więc lepiej samemu iść.

    2) Iść do najbliższej jednostki policji i ustnie do protokołu zawiadomić.

    3) A jeśli to ma nie być oficjalnie, to najlepiej właśnie na adres podawany
    na stronach KGP.

    Zresztą zależy, na czym owo przestępstwo polega. Jeśli to nielegalny hazard,
    to lepiej Urząd Celny powiadomić, bo oni się tym zajmują. Jeśli sprzedaż
    kosztów, to Urząd Kontroli Skarbowej. Jeśli nielegalne oprogramowanie, to
    BSA albo inną podobną organizację. Jeśli nagrania muzyczne, to ZAIKS, STOART
    albo ZPAV. Chodzi o to, by jeszcze przed wszczęciem jak rzeczy ustalić i
    zabezpieczyć.

  • 19. Data: 2004-08-23 19:42:22
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Marek" <...@...pl> niebacznie popelnil

    > masz wlasnych spraw ze sie interesujesz innymi??!!
    No oczywiście,
    że zgłaszanie przestępstw to zwykłe podpierdalactwo i kablowanie.
    Powinno być tępione ze szczsególną surowością,
    szczególnie na tej grupie.
    Jak ktoś zauważy takie zachowania niech, bez skrępowania pisze do TWA
    grupy ze szczegółowym opisem czego te ochydne kablowanie dotyczy:
    kradzież (POL. zakombinowanie), napaść (POL. klepanie),
    gwałtu, morderstwa itp.

    NGC ANC SNP

    --
    pozdro