  • 1. Data: 2004-08-22 14:21:36
    Temat: Czy to zgodne z prawem ?
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    w 2002 malzonkowie rozliczaja sie wspolnie. uzyskuja zwrot nadplaty.
    w 2003 r rozwodza sie. w 2004 byla zona sklada korekte zeznania za
    2002 r i rozlicza sie indywidualnie. US wzywa malzonka do zwrotu
    nadplaty z odsetkami. co zrobic w takiej sytuacji i jak sie ustrzec
    przed msciwoscia bylej malzonki ? zaznaczam - sytuacja rzeczywista.

    HeSk

    HeSk

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.

  • 2. Data: 2004-08-22 14:49:37
    Temat: Re: Czy to zgodne z prawem ?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 22 Aug 2004 16:21:36 +0200, HeŽSk napisał/napisała:
> [...]
    > nadplaty z odsetkami. co zrobic w takiej sytuacji i jak sie ustrzec
    > przed msciwoscia bylej malzonki ? zaznaczam - sytuacja rzeczywista.

    woo to tak mozna ? wstecz sie rozliczyc etc ? A jakies odsetki dzialaja
    wtedy ?
    Dziwne,ze mozna zrobic korekte tego co juz zatwierdzone w 2002 :o

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze tez jestem Quirkyalone :> *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2004-08-23 12:09:52
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > woo to tak mozna ? wstecz sie rozliczyc etc ? A jakies odsetki dzialaja
    > wtedy ?
    > Dziwne,ze mozna zrobic korekte tego co juz zatwierdzone w 2002 :o
    >

    > --

    a co w tym dziwnego??