  • 1. Data: 2004-08-22 18:17:58
    Temat: Zgłoszenie przestępstwa
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    załóżmy, że wiem iż ktoś popełnia przestępstwo w Sieci. Zresztą robi to
    jawnie. Jak można zawiadomić prokuraturę czy inne organa?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2004-08-22 18:28:51
    Temat: Re: Zgłoszenie przestępstwa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > załóżmy, że wiem iż ktoś popełnia przestępstwo w Sieci. Zresztą robi to
    > jawnie. Jak można zawiadomić prokuraturę czy inne organa?

    Tak

  • 3. Data: 2004-08-22 18:40:57
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" napisał
    > Jak można zawiadomić prokuraturę czy inne organa?

    Telefonicznie? Osobiscie? :)
    BP, MSPANC :))
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 4. Data: 2004-08-22 18:51:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Witajcie,
    >
    > załóżmy, że wiem iż ktoś popełnia przestępstwo w Sieci. Zresztą robi to
    > jawnie. Jak można zawiadomić prokuraturę czy inne organa?

    Info ze strony Komendy Głównej Policji

    Informacje o wszelkich przestępstwach komputerowych, także tych w sieci
    internetowej, prosimy przesyłać do specjalnego zespołu w Komendzie Głównej
    Policji: h...@k...waw.pl

    HaNkA

  • 5. Data: 2004-08-22 18:54:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > załóżmy, że wiem iż ktoś popełnia przestępstwo w Sieci. Zresztą robi to
    > jawnie. Jak można zawiadomić prokuraturę czy inne organa?

    997 np :)

    albo 112

    albo wejdz na www.policja.pl tam masz e-mail do zglaszania przestepstw w
    internecie.
    P.

  • 6. Data: 2004-08-22 20:40:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 22. sierpnia 2004 20:28 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    Czyli jak?

  • 7. Data: 2004-08-22 20:41:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 22. sierpnia 2004 20:54 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemek R.:

    > 997 np :)
    >
    > albo 112
    >
    > albo wejdz na www.policja.pl tam masz e-mail do zglaszania przestepstw w
    > internecie.

    No tak, ale chodziło mi o formę itp. Czy anonimowe zgłoszenia są
    przyjmowane?

  • 8. Data: 2004-08-22 21:12:37
    Od: poreba <d...@p...com>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Czyli jak?
    Czyżby twój przedpiśca sugerował opisanie szczególów na news ?

    --
    pozdro
    poreba, niepewny

  • 9. Data: 2004-08-22 21:23:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 22. sierpnia 2004 23:12 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane poreba:

    > Tristan Alder <s...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Czyżby twój przedpiśca sugerował opisanie szczególów na news ?

    Nie sądzę. Raczej wysłał zbyt szybko list.

  • 10. Data: 2004-08-22 21:38:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czyli jak?

    Co jak? Jak się pisze zawiadomienie? Bo nie wiem o co pytasz.