  • 41. Data: 2014-03-07 08:56:55
    Temat: Re: Zezwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A co mają statystyki, dowodzące choćby 10 000 krotnej przewagi
    > kradzieży nad rozbojem w domu, do tego?

    Nie tyle chodzi o przewagę tylko o prawdopodobieństwo.

    Z tarczą meteorytową też ciągle chodzisz?

    > Ten łańcuch nie wytrzymuje dostatecznie intensywnych prób wyrwania
    > drzwi. Ale oczywiście daje *czas*.
    > Za to opisujesz przypadki, w których napastnik automagicznie
    > znajduje się we wnętrzu mieszkania. Wzorem bajek o mikołaju
    > pewnie przez komin.

    Ja??

    > Abstrahując od faktu, iż wyraźnie NIE podjąłem się bronić tej
    > tezy, to twardy masz sen, skoro wyrywanie drzwi nie starcza
    > do obudzenia.

    Jako że mało kto mieszka w rozległym pałacu, to od sforsowania drzwi do
    dotarcia do lokatora dużo czasu nie mija. Z drugiej strony mieszkaniec
    pałacu i tak mógłby nie usłyszeć forsowania odległych drzwi...

    Tak na marginesie: w domach są też okna, nie wiedziałeś?

    [ciach]

    > Napadający i tak często je *mają*.

    A tak mieliby je częściej.

    > A założenie, że napastnik tak po prostu pojawia się obok gospodarza,
    > przenikając przez drzwi, zaiste jest pomysłem z genialnieszych.

    To twoje urojenie, nie moje słowa.

    > Ale cóż, skoro bawi Cię obrzucanie błotem, to mnie nie, mi
    > wystarczy uciecha z takich argumentów :>
    > [1] Nie, nie oczekuj dalszej dyskusji.

    Cytując Mleczkę (OIDP):

    Powiedział co "wiedział" i spierdala...

  • 42. Data: 2014-03-07 08:59:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Tym samym sensowne jest pozwolenie na używanie współczesnej,
    > relatywnie "bezobsługowej" broni (w skali porównania parowego
    > automobilu ze współczenym autem), a nie tej "staromodnej".

    Nie, ponieważ błędy powodujące ewentualny brak wystrzału nie są
    najpoważniejszymi błędami w obsłudze broni palnej.

  • 43. Data: 2014-03-07 09:25:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Cytując Mleczkę (OIDP):
    >
    > Powiedział co "wiedział" i spierdala...

    Mam gdzieś opinie w wątkach, w których dochodzi do obrzucania głupkami.

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2014-03-07 09:43:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Mam gdzieś opinie w wątkach, w których dochodzi do obrzucania głupkami.

    To dlaczego zacząłeś od obrzucania epitetami? Żeby mieć pretekst do
    wycofania się?

  • 45. Data: 2014-03-07 11:56:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Mam gdzieś opinie w wątkach, w których dochodzi do obrzucania głupkami.

    Podziwiam za tak długie próby rozmowy z tym osobnikiem.

    --
    MN

  • 46. Data: 2014-03-07 13:22:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2014 11:56, Marcin N pisze:

    > Podziwiam za tak długie próby rozmowy z tym osobnikiem.

    No tak, bo dla kogoś kto "Piszesz od rzeczy. Nie chce mi się nawet
    polemizować z takimi argumentami." uznaje za wartościowych argument coś
    bardziej merytorycznego jest ostro ponad jego możliwości.

  • 47. Data: 2014-03-07 13:24:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Podziwiam za tak długie próby rozmowy z tym osobnikiem.

    No tak, bo dla kogoś kto "Piszesz od rzeczy. Nie chce mi się nawet
    polemizować z takimi argumentami." uznaje za wartościowy argument, coś
    bardziej merytorycznego jest ostro ponad jego możliwości.

  • 48. Data: 2014-03-07 17:07:50
    Od: m <m...@g...com>

    Normalny złodziej może mieć złe rozeznanie i włamywać się do domu który
    myśli że jest pusty, a ten nie jest.

    [...]
> [...]
    > legalna :>
    > Ale:

    > ...spytam z ciekawości, dlaczego ma się wydurniać i pogarszać

    Jak dla mnie, to zapalenie światła pogarsza sytuację bo...

    > Jak już drzwi wylecą, światła będzie i tak dość, więc
    > intruzowi to w niczym nie przeszkodzi.

    ... drzwi niekoniecznie muszą wylatywać i mogą się otworzyć cicho i
    ciemko. Jeżeli złodziej i nie wie o tym że w domu ktoś jest, to lepiej
    jak się dowie kiedy ten ktoś już ma broń w ręku. Jeżeli bandyta i ma coś
    przeciwko mieszkańcowi, tym bardziej bardziej. Poza tym, jeżeli złodziej
    jest w ciemnym przedpokoju a ja w jasnym pokoju, to ja złodziej widzi
    mnie a ja jego nie.

    Tak to widzę w teorii, jak ktoś zna praktykę to niech mnie naprostuje :)

    p. m.

  • 49. Data: 2014-03-07 19:29:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-07 17:07, m pisze:

    > Tak to widzę w teorii, jak ktoś zna praktykę to niech mnie naprostuje :)

    Mogę się wypowiedzieć jako zawodowy złodziej.

    Żartowałem...

    --
    MN

  • 50. Data: 2014-03-07 19:47:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.03.2014 17:07, m pisze:

    > Normalny złodziej może mieć złe rozeznanie i włamywać się do domu który
    > myśli że jest pusty, a ten nie jest.

    Ale na takiego to powinno wystarczyć zapalenie światła i będzie zwiewał.

    I jak ktoś by strzelał do uciekającego, to nawet mając legalną broń
    straci i ją i wolność.