  • 1. Data: 2002-04-12 10:15:56
    Temat: Zeznawac czy nie?
    Od: "Quest77" <q...@w...pl>

    Mam taki porblem - z pewnych wzgledow nie moge miec dokomentow potrzebnych
    do rozliczenia podatkowego rocznego. Co w takiej sytuacji jest bardziej
    "groznie" pod wzgledem nalozenia przez US kary pienieznej - niezlozenie
    zeznania wcale, czy zlozenie niepelnego zeznania (i w miare mozliwosci
    zlozenie korekty)?
    Dodam, ze dochody byly na tyle niskie, ze raczej nie musialbym doplacac do
    zaliczek.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-04-12 22:52:24
    Temat: Re: Zeznawac czy nie?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Apr 2002, Quest77 wrote:

> [...]
    >+ zeznania wcale, czy zlozenie niepelnego zeznania (i w miare mozliwosci

    Groźniejsze jest niezłożenie wcale.
    Poczytaj o podobnym problemie:
    http://www.gazetaprawna.pl/numery/07202-677/aktualno
    sci.html?id_gpol2=4048