  • 1. Data: 2002-04-12 10:55:05
    Temat: czy moge skarzyc o zabor mienia?
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    oddalem rzecz do reklamacji.

    mijal czas.

    firma sie rozwiazala (2 wspolnikow s.c.)

    teraz pracuja w odrebnych firmach.

    rozmawialem z 1 i z 2gim... jeden odsyla od drugiego... a czesci
    reklamowanej nie ma.....

    czy moge skarzyc o zabor mienia??

  • 2. Data: 2002-04-12 13:16:28
    Temat: Re: czy moge skarzyc o zabor mienia?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 12 Apr 2002, wp wrote:

    > rozmawialem z 1 i z 2gim... jeden odsyla od drugiego... a czesci
    > reklamowanej nie ma.....

    Są odpowiedzialni solidarnie za poczynania byłej spółki, więc ten do
    którego się zwrócisz MUSI zająć się twoim roszczeniem, ewentualnie potem
    żądać od eks-wspólnika regresu.

    > czy moge skarzyc o zabor mienia??

    Nie, tylko powództwo windykacyjne (oczywiście gdy rzecz naprawią albo
    zastąpią ją nową).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-12 13:29:14
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    > (oczywiście gdy rzecz naprawią albo
    > zastąpią ją nową).

    ale oni mowia, ze jak odnajda to mi ja po prostu oddadza (taka jaka oddalem
    do reklamacji, czyli niesprawna)!!!

  • 4. Data: 2002-04-12 13:52:01
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 12 Apr 2002, wp wrote:

    > ale oni mowia, ze jak odnajda to mi ja po prostu oddadza (taka jaka oddalem
    > do reklamacji, czyli niesprawna)!!!

    Z jakiego powodu? Nie uznają rękojmi?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 5. Data: 2002-04-15 09:02:40
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    > Z jakiego powodu? Nie uznają rękojmi?

    juz wczesniej powiedzieli zebys sobie zabieral, teraz zlikfidowali firme, i
    ew. jak odnajda to oddadza.....
    czy to sie przedawnia? ze jak naprzyklad nie odzyskam w ciagu roku to
    przepadlo?

    ze 2 miesiace temu napisalem listy polecone do obu panow, mam potwierdzenia.
    zadalem po prostu zwrotu kasy w ciagu X dni.
    nawet nie zareagowali. niedawno rozmawialem zeby to jakos wyjasnic... i
    konczy sie na tym ze zarabia tpsa a oni po prostu leja na mnie.

  • 6. Data: 2002-04-15 13:49:48
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, wp wrote:

    > czy to sie przedawnia? ze jak naprzyklad nie odzyskam w ciagu roku to
    > przepadlo?

    10 lat - chyba że masz pecha być przedsiębiorcą, wtedy 3.

> [...]
    > nawet nie zareagowali. niedawno rozmawialem zeby to jakos wyjasnic... i
    > konczy sie na tym ze zarabia tpsa a oni po prostu leja na mnie.

    To złoż pozew o nakaz zapłaty (jeśli dostałeś te listy z powrotem jako
    nieodebrane).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 7. Data: 2002-04-16 07:12:05
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    > To złoż pozew o nakaz zapłaty (jeśli dostałeś te listy z powrotem jako
    > nieodebrane).

    dostalem potwierdzenia odbioru... i nic z tego nie wyniklo

  • 8. Data: 2002-04-19 10:21:53
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    > dostalem potwierdzenia odbioru... i nic z tego nie wyniklo

    pelna bezkarnosc?