  • 1. Data: 2007-09-03 12:34:03
    Temat: Zeznania funkcjonariuszy a alkomat
    Od: t...@g...com

    Witam,
    mam pytanie - czy jeżeli przesłuchiwany świadek był nietrzeźwy o czas
    sam powiedział Policjantom(protokołu nie podpisał), nie był badany
    alkomatem, byli inni świadkowie którzy mogą zeznać że był po spożyciu
    - to czy wezwany na zeznania może powiedzieć że był trzeźwy??
    NIe było badania, nie ma dowodu rzeczowe - ale czy relacja Policjantów/
    świadków może wskazywać, że ktoś był pod wpływem??
    z góry dzięki za pomoc,
    teka

  • 2. Data: 2007-09-03 20:45:50
    Temat: Re: Zeznania funkcjonariuszy a alkomat
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@g...com wrote:
> [...]
    > alkomatem, byli inni świadkowie którzy mogą zeznać że był po spożyciu
    > - to czy wezwany na zeznania może powiedzieć że był trzeźwy??

    Może.
    Pamiętaj, że wcześniej został pouczony o karze za składanie fałszywych
    zeznań.

    > NIe było badania, nie ma dowodu rzeczowe - ale czy relacja Policjantów/
    > świadków może wskazywać, że ktoś był pod wpływem??
    > z góry dzięki za pomoc,

    A dlaczego by nie. Nie da sie jedynie określić jak bardzo.