  • 1. Data: 2007-09-03 10:22:49
    Temat: Który paragraf KPK zobowiązuje funkcjonariusza do wszczęcia post
    Od: "Stary kawaler Jarek K. " <s...@N...gazeta.pl>

    Który paragraf KPK zobowiązuje funkcjonariusza do wszczęcia postepowania w
    chwili, gdy został on powinformowany, bądź dowiedział się sam w trakcie
    prowadzonego przez siebie postępowania o popełnieniu przestepstwa przez
    funkcjonariusza państwowego, lub inną osobę ?

    Jak według Was wygląda sytuacja w chwili, gdy prokurator prowadzący sprawę z
    prywatnego oskarżenia, przesłuchując podejrzanego funkcjonariusza, który, w
    trkacie przesłuchania, ostrzeżony o odpowiedzialności karnej za składanie
    fałszywych zeznań, potwierdza, że popełnił 4-6 przestepstw o charakterze
    kryminalnym, a prokurator prowadzący sprawę nie podejmuje w związku z tym
    przeciowko niemu postepowania i pozwala, aby taki człowiek dalej pełnił służbę
    ( w dodatku tzw. "IV RP" ) ?

    Według mnie prokurator dopuszcza się przestępstwa z:

    "Art. 231. § 1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje
    uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu
    publicznego lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3"

    PS.
    Kto pomoże mi założyć partię i posprzątać moralne qrwy ?
    </a>
    </a>

    ---
    -&#9658; STOP przestępczości zorganizowanej ! &#9668;-

    nie kradnie </a>
    336.html"
    target="_blank"> Kaczyński vs Lipiński </a>
    nie jest przestępcą</a>
    przyszłym kandydatem PiS na prezydenta RP</a>
    tml"
    target="_blank">Rydzyk sługa boży. </a>
    oblicze gdańskiego wymiaru sprawiedliwości... </a>

    Kasując wątki na forum "Agora" łamie konstytucyjne prawo obywateli do wypowiedzi:

    Art. 54. Konstytucji RP
    1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i
    rozpowszechniania informacji.

  • 2. Data: 2007-09-03 11:17:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Stary kawaler Jarek K. napisał(a):
> [...]
    > prowadzonego przez siebie postępowania o popełnieniu przestepstwa przez
    > funkcjonariusza państwowego, lub inną osobę ?

    art 9, 10 KpK

> [...]
    > przeciowko niemu postepowania i pozwala, aby taki człowiek dalej pełnił służbę

    niedopelnienie obowiazku

> [...]
    > uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu
    > publicznego lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3"

    tak

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał