  • 11. Data: 2015-08-11 12:15:55
    Temat: Re: Zbrodnie w majestacie prawa
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Materiał dowodowy

    akt oskarżenia

    akt oskarżenia2

    akt oskarżenia3

    akt oskarżenia4

    akt oskarżenia5

    wyrok1

    wyrok2

  • 12. Data: 2015-08-11 12:20:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-11 o 12:15, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
    > Materiał dowodowy
    >
    > akt oskarżenia
    >
    > akt oskarżenia2
    >
    > akt oskarżenia3
    >
    > akt oskarżenia4
    >
    > akt oskarżenia5
    >
    > wyrok1
    >
    > wyrok2

    Chłopie, przeczytałem w całości. Z takimi argumentami wygrasz w cuglach.

    Debil.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2015-08-12 11:10:41
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Kłamstwem jest, że nie zachodzą przesłanki do wznowienia postępowania
    określone w art. 540 § 1 pkt. 2 lit. a k.p.k. i nie wystąpiły w istocie
    żadne nowe fakty lub dowody, które nie były znane Sądowi rozpoznającemu tę
    sprawę, a mogące świadczyć o błędności prawomocnego orzeczenia.

    Ekspertyza informatyczna z zakresu informatyki i technologii informatycznych
    z dnia 13 kwietnia 2015 roku jest dowodem na zaniechanie jej wykonania przez
    oskarżyciela i Sąd rozpoznający sprawę II K 467/07. Opinia biegłego sądowego
    była argumentem, jest dowodem wykazującym fakt, że k. 8 akt sprawy II K
    467/07 jest fałszem materialnym. To jest ta nowa okoliczność dająca podstawę
    do wznowienia postępowania. Faktem nowym jest podważenie jedynego "dowodu"
    oskarżyciela prywatnego jaki załączył do aktu oskarżenia z dnia 31 maja 2007
    roku. To była wina niedopełnienia obowiązków służbowych sędziego,
    niezbadania wiarygodności podstaw oskarżenia w trakcie procesu.

    Wykazałem dzięki ekspertyzie Mariusza Czerneckiego z BDW CONSULTING (jako
    pomocowego środka) nie tylko duży stopień prawdopodobieństwa błędności
    poprzedniego orzeczenia, lecz wiarygodnie podważyłem prawidłowość ustaleń,
    wykazując niezbicie, że orzeczenie z dnia 6 maja 2008 roku było nietrafne.
    Na marginesie należy dodać, że SSR Jarosław Staszkiewicz nie dokonał żadnych
    ustaleń, mimo usilnego szukania, więc twierdzenie, że ten wymuszony na mnie
    zabieg nie jest przesądzający o potrzebie wznowienia jest kłamliwy. Nie
    przepisy stanowią o czynie zabronionym tylko fakty. Nie domniemania tylko
    dowody. Nie widzi mi się sędziego, tylko ustalenia faktyczne. Nie samowola
    sędziego tylko prawda obiektywna. Wadliwość wydania wyroku II K 467/07 to
    jest zbyt delikatne określenie. Żaden Sąd nie wykazał formalno prawnych,
    notarialnych dowodów obciążających autora bloga internetowego za pomówienie,
    bo takiego faktu nie było. Najpierw trzeba mi to udowodnić.

    "W ocenie eksperta prawidłowy tok zabezpieczenia dowodu
    treści ze strony internetowej lub innego medium internetowego winien być
    przeprowadzony przy udziale notariusza i wykonany przy zachowaniu pewnych
    istotnych reguł obowiązujących w informatyce celem zabezpieczenia podczas
    takiej czynności dowodu pierwotnego - ze źródła które zetknęło się
    bezpośrednio z faktem udowadnianym - oryginał dokumentu. Zabezpieczanie
    treści znajdującej się na spornej stronie internetowej jako treści
    opublikowanej czyli podanej do wiadomości winno zostać zabezpieczone w
    postaci zrzutów ekranowych tzw. screenów, z jednoczesnym zapisem adresu
    strony (linka) internetowej, na której znajduje się powyższa treść oraz
    pozostałych elementów tej strony jak np. szata graficzna czy reklamy celem
    uwierzytelnienia źródła pochodzenia dowodu.

    Na przedmiotowych zrzutach ekranowych dołączonych do aktu notarialnego
    winien jako na załączniku tego aktu podpisać się i opieczętować notariusz
    wykonujący czynności wraz z podaniem dokładnej daty i godziny wystąpienia
    faktu i jego stwierdzenia.

    Prezentowana sporna notatka podlegać może wielu zarzutom w toku postępowania
    z uwagi na nieprawidłowe zabezpieczenie również z uwagi na samą cytowaną
    treść, która została zaprezentowana w formie notatki.

    W ocenie eksperta przedmiotowa notatka miała by wartość dowodową w
    połączeniu z wyżej opisanymi załączonymi zrzutami ekranowymi wykonanymi
    przez notariusza."

    Ta wykładnia (pomijając fakt) przemawia na moją korzyść i świadczy o tym, że
    skazany nie popełnił czynu. To jest szczególna, zaniechana część, która jest
    podstawą do nadzwyczajnego środka zaskarżenia wyroku II K 467/07. Wyroku,
    który przy zachowaniu wszelkich norm prawnych i uczciwości, by się nie
    utrzymał. I dlatego korporacja prawników robi ciągłe uniki proceduralne,
    żeby nie dopuścić do materialnego rozpoznania sprawy. Fałsz intelektualny to
    nieuczciwa, za słaba broń. To jest błąd nie do wybaczenia.

    Te reguły oceniania, wyrokowania nieznane były Asesorowi w 2007 roku i
    dlatego m. in. zapadła wówczas błędna decyzja.

    Wykazane błędy w ustaleniach faktycznych, nowej wartości dowodu, są podstawą
    do wznowienia postępowania z art. 540 § 1 pkt. 2 lit. a k.p.k. Zażalenie w
    pełni zasługiwało na uwzględnienie.

    Ja nie oczekiwałem od Sądu Apelacyjnego weryfikacji wyroku, tylko zwrócenia
    sprawy do Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze, aby wywiązał się z obowiązków
    kondratoryjności i ustosunkował się w końcu do mojego wniosku o umorzenie
    postępowania na podstawie art. 17 § 1 pkt. 1) k.p.k., czego zaniechał dnia
    15 października 2007 roku.

    Sąd Apelacyjny nie jest trzecią instancją, tylko przedłużył rolę pierwszej
    fuszerki. Czego się boicie wrzucić tą prawdę na wokandę? Tak nie postępują
    etyczni sędziowie.

    Ps.

    Autorów pomówienia na stronach Jelonki.com mógł skarżyć "Ligęza" do roku
    czasu.

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Zbrodnie w majestacie prawa
    >
    > http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2015/08/10/
    zbrodnie-w-majestacie-prawa/

    > http://socjolog61.neon24.pl/post/124793,zbrodnie-w-m
    ajestacie-prawa

    > http://030267.salon24.pl/662795,zbrodnie-w-majestaci
    e-prawa

  • 14. Data: 2015-08-18 08:50:14
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Żądam poszanowania mojej godności i przywrócenia prawa, uznania prawdy.
    Proszę nie znieważać polskiego wymiaru sprawiedliwości.

    Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej
    Art. 9.

    Rzeczpospolita Polska przestrzega wiążącego ją prawa międzynarodowego.

    Art. 30.

    Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i praw
    człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona
    jest obowiązkiem władz publicznych.

    Art. 32.

    1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego
    traktowania przez władze publiczne.

    2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym
    lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

    Art. 40.

    Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub
    poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar cielesnych.

    Art. 42.

    1. Odpowiedzialności karnej podlega ten tylko, kto dopuścił się czynu
    zabronionego pod groźbą kary przez ustawę obowiązującą w czasie jego
    popełnienia. Zasada ta nie stoi na przeszkodzie ukaraniu za czyn, który w
    czasie jego popełnienia stanowił przestępstwo w myśl prawa międzynarodowego.

    2. Każdy, przeciw komu prowadzone jest postępowanie karne, ma prawo do
    obrony we wszystkich stadiach postępowania. Może on w szczególności wybrać
    obrońcę lub na zasadach określonych w ustawie korzystać z obrońcy z urzędu.

    Art. 45.

    1. Każdy ma prawo do sprawiedliwego i jawnego rozpatrzenia sprawy bez
    nieuzasadnionej zwłoki przez właściwy, niezależny, bezstronny i niezawisły
    sąd.

    Art. 91.

    1. Ratyfikowana umowa międzynarodowa, po jej ogłoszeniu w Dzienniku
    Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej, stanowi część krajowego porządku prawnego i
    jest bezpośrednio stosowana, chyba że jej stosowanie jest uzależnione od
    wydania ustawy.

    2. Umowa międzynarodowa ratyfikowana za uprzednią zgodą wyrażoną w
    ustawie ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej nie da się pogodzić
    z umową.

    3. Jeżeli wynika to z ratyfikowanej przez Rzeczpospolitą Polską umowy
    konstytuującej organizację międzynarodową, prawo przez nią stanowione jest
    stosowane bezpośrednio, mając pierwszeństwo w przypadku kolizji z ustawami.

    Art. 176.

    1. Postępowanie sądowe jest co najmniej dwuinstancyjne.

    Powszechna Deklaracja Praw Człowieka
    Artykuł 1

    Wszyscy ludzie rodzą się wolni i równi pod względem swej godności i swych
    praw. Są oni obdarzeni rozumem i sumieniem i powinni postępować wobec innych
    w duchu braterstwa.

    Artykuł 11

    1. Każdy człowiek oskarżony o popełnienie przestępstwa ma prawo, aby
    uznawano go za niewinnego dopóty, dopóki nie udowodni mu się winy zgodnie z
    prawem podczas publicznego procesu, w którym zapewniono mu wszystkie
    konieczne środki obrony.

    Międzynarodowego Paktu Praw Obywatelskich i Politycznych
    Artykuł 14

    2. Każda osoba oskarżona o popełnienie przestępstwa ma prawo być
    uważana za niewinną aż do udowodnienia jej winy zgodnie z ustawą.

    Europejska Konwencja Praw Człowieka
    Artykuł 6

    Prawo do rzetelnego procesu sądowego

    1. Każdy ma prawo do sprawiedliwego i publicznego rozpatrzenia jego sprawy w
    rozsądnym terminie przez niezawisły i bezstronny sąd ustanowiony ustawą przy
    rozstrzyganiu o jego prawach i obowiązkach o charakterze cywilnym albo o
    zasadności każdego oskarżenia w wytoczonej przeciwko niemu sprawie karnej.
    Postępowanie przed sądem jest jawne, jednak prasa i publiczność mogą być
    wyłączone z całości lub części rozprawy sądowej ze względów obyczajowych, z
    uwagi na porządek publiczny lub bezpieczeństwo państwowe w społeczeństwie
    demokratycznym, gdy wymaga tego dobro małoletnich lub gdy służy to ochronie
    życia prywatnego stron albo też w okolicznościach szczególnych, w granicach
    uznanych przez sąd za bezwzględnie konieczne, kiedy jawność mogłaby
    przynieść szkodę interesom wymiaru sprawiedliwości.

    2. Każdego oskarżonego o popełnienie czynu zagrożonego karą uważa się za
    niewinnego do czasu udowodnienia mu winy zgodnie z ustawą.

    Grzegorz Niedźwiecki

    ul. Działkowicza 19

    58-506 Jelenia Góra

    Zbrodnie w majestacie prawa - sędzia ma prawo być stalinowskim katem

    Prawomocność oszustw i kłamstw pierwszej instancji jest nietykalna

    W związku z bezpardonowym gwałceniem art. 30 Konstytucji wobec mnie,
    rozważam wariant obrony koniecznej.

[...]

    http://nowyekran.info/zbrodnie-w-majestacie-prawa/

    http://3obieg.pl/zbrodnie-w-majestacie-prawa

    https://piotrbein.wordpress.com/2015/08/14/grzegorz-
    niedzwiecki-zbrodnie-w-majestacie-prawa-sedzia-ma-pr
    awo-byc-stalinowskim-katem/

    Materiał dowodowy

    akt oskarżenia

    akt oskarżenia2