  • Data: 2004-11-02 13:18:52
    Temat: Re: Zazalenie na dzialanie prokuratury
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2 Nov 2004 13:55:28 +0100, wd <w...@p...fm> napisał:

    [ciach]
    > Historia:
    > 1. JA: wniosek o sciganie
    > 2. prokuratura rejonowa - postanowienie o umorzeniu sledztwa, powod: nie
    > nosi znamion przestepstwa
    > 3. JA: zazalenie na decyzje prokuratory rejenowej do prokuratury
    > okregowej za posrednictwem prok. rejonowej
    > 4. sad rejonowy przekazuje do ponownego rozpatrzenia prokuraturze
    > okregowej

    Okręgowej? Na pewno okręgowej? Bo powinien przekazać rejonowej - jednym
    słowem sąd uchylił postanowieni i nakazał ponowne rozpatrzenie sprawy.
    Następnie winno nastąpić kolejna odmowa albo umorzenie, ponowne
    zaskarżenie i po drugiej decyzji negatywnej prokuratury okręgowej koniec
    wszystkiego. Art 55 Kpk

    --
    Falkenstein