  • Data: 2004-11-03 10:16:05
    Temat: Re: Zazalenie na dzialanie prokuratury
    Od: "wd" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Okręgowej? Na pewno okręgowej? Bo powinien przekazać rejonowej - jednym
    > słowem sąd uchylił postanowieni i nakazał ponowne rozpatrzenie sprawy.
    Racja. Rejonowej.

    > Następnie winno nastąpić kolejna odmowa albo umorzenie
    Dostalem dwa pisma jedno z sadu rejonowego:
    1. przeslanie akt sprawy wraz ze stanowiskiem prokuratury okregowej do ponownego
    rozpatrzenia
    - i drugie zawiadomienie prokuratury okregowej:
    2. nie przychylil sie do zlozonego zazalenia na postanowienie prokuratury rejonowej

    Czyli powinienem jeszcze ostatecznie otrzymac odmowe z prokuratury rejonowej.
    I co wowczas? Mam 7 dni na zazalenie do prokuratury krajowej?
    Czy juz od teraz biegnie ten okres 7 dniowy?

    , ponowne
    > zaskarżenie i po drugiej decyzji negatywnej prokuratury okręgowej koniec
    > wszystkiego. Art 55 Kpk
    A co z prywatnym oskarzeniem na ktore mam miesiac?
    Ile to moze mnie kosztowac?
    Czy moge zlozyc jakies nowe wnioski dowodowe juz po ostatecznym umorzeniu
    dochodzenia?
    Jestem w stanie prawdopodobnie udowodnic, ze podejrzany sklamal w zeznaniach.
    Ale potrzebuje na to sporo czasu. Poza tym przebywam w tym czasie zagranica na
    delegacji i to znacznie utrudnia mi dzialanie.
    Czy to, ze listy z sadu i prokuratury wysylane sa na adres w Polsce a nie
    zagraniczny mimo, ze podawalem zmiane adresu pozwala mi na zaskarzenie decyzji i
    rozpoczecie wszystkiego od nowa juz w dogodniejszych dla mnie warunkach z
    Polski?