  • Data: 2004-11-02 12:55:28
    Temat: Re: Zazalenie na dzialanie prokuratury
    Od: "wd" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Wydawnictwo komputerowe doloczylo na CD moj program bez jakiejkolwiek mojej
    zgody. Podczas przesluchania osoba odpowiedzialna oswiadczyla, ze rozmawiala ze
    mna telefonicznie i zgodzilem sie na zamieszczenie programu. Problem polega na
    tym, ze ja zadnej rozmowy nie prowadzilem poza wyslaniem maila z pytaniem o
    adres na ktory mam wyslac program oraz wyslaniem samego programu. Osoba ta
    stwierdziala, ze poza tym program mozna bylo pobrac z internetu z mojej strony.
    Na stronie umieszczony mialem jedynie opis programu, ktory chcialem wydac, z
    mysla o jego reklamie. To rowniez bylo klamstwo. Pomimo dwoch stanowisk
    calkowicie roznych mojego i osoby odpowiedzialnej za umieszczenie programu na
    plytce i rozpowszechnienie go w ok 30 tys egzemplarzy i pomimo, ze mozna bylo
    zweryfikowac prawdziwosc zeznan. Prokuratura dajac wiare drugiej stronie
    podjela postanowienie o umorzeniu sledztwa.

    Historia:
    1. JA: wniosek o sciganie
    2. prokuratura rejonowa - postanowienie o umorzeniu sledztwa, powod: nie nosi
    znamion przestepstwa
    3. JA: zazalenie na decyzje prokuratory rejenowej do prokuratury okregowej za
    posrednictwem prok. rejonowej
    4. sad rejonowy przekazuje do ponownego rozpatrzenia prokuraturze okregowej
    5. prokuratura okregowa o umorzeniu postepowania

    i co teraz?