  • 1. Data: 2003-08-02 13:33:52
    Temat: Zawieszenie postępowania egzekucyjnego
    Od: "Marcus" <n...@w...pl>

    Siema! Mam takie oto pytanie: czy czynności egzekucyjne dokonane przez Urząd
    Skarbowy po zawieszeniu postępowania egzekucyjnego są prawomocne? Chodzi
    konkretnie o zajęcie zwrotu nadpłaty w podatku od osób fizycznych, które
    miało miejsce pod koniec lipca, zaś postępowanie jest zawieszone od
    kwietnia.
    Druga sprawa: tytuły wykonawcze, w/g których nastąpiło zajęcie, wystawione
    są tylko na moje nazwisko, z oznaczeniem, że egzekucja ma być prowadzona
    tylko z mojego majątku. Tymczasem, ponieważ rozliczałem się razem z żoną,
    zajęto także jej część zwrotu. Co można w tej sytuacji zrobić?
    Będę wdzięczny za szybką odpowiedzź i ewentualne wskazanie aktów prawnych,
    oprócz Kodeksu postępowania adm. i Ustawy o egzekucji w postępowaniu adm.,
    które mogą dotyczyć sprawy.

    Pozdrawiam
    Marecki