  • 1. Data: 2003-08-02 15:16:39
    Temat: zakup w komisie problem z płatnością
    Od: Andrzej <p...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do osób na grupie, być może ktoś będzie wiedział jak
    rozwiązac taki problem bedący chyba wynikiem malego mojego doświdczeia:

    Kupowałem w komisie/serwisie samochód. A konto zakupu wpłaciłem zaliczke
    na którą mam KP prosząc jednoczesnie o usunięcie kilku drobnych
    usterek(uchwyt na pas, odstajaca tapicerka itd)w ramach ceny zakupu na
    co uzyskałem zgodę(otworzyłem zlecenie).
    W dniu następnym dodatkowo zleciłem wymianę opon i oleju, jak równiez w
    tym samym komisie u agenta wykupiłem polisę OC i AC. Wpłacając pieniądze
    dostałem KP na dopłate do faktury, Kp na ubezpieczenia i paragon z
    kasy na opony i olej (zaznaczam ze nie dostalem gwarancji na opony
    jedynie stwierdzenie, że paragon będzie dowodem w razie ewentualnych
    uszkodzen).

    Samochód odebrałem z ich ustnym oświadczenie, że niektóre z usterek będą
    usunięte w terminie późniejszyn z powodu braku cześci w magazynie.
    Po trzech dniach dostaję telefon z komisu, że było zamieszanie przez
    które zaszła pomyłka i do kasy została włacona za mała suma. Motywacja:
    jako dopłata do faktury została wypisana przez komis kwota za mała o
    500 zł - rzeczywiscie jest to ich ewidentna pomyłka, z która sie
    zgadzam. Dodatkowo stwierdzono, ze nie pobrano kwoty za te nieszczesne
    opony i olej (w wysokosci 630zł)i proszą o uregulowanie tej kwoty.
    Poniewaz na zakupy szedlem ze ścisle odliczonymipieniędzmi jestem
    pewien, że kwote tą(630 zł) wpłacilem. Co do dopłaty do faktury to
    widzę błąd komisu i jestem gotowy uregulowac niedopłatę. Jednakże
    dokonując wpłaty pieniedzy dostałem od nich konkretna wartość, kwote ta
    wpłaciłem, pieniądze zostały ona przeliczona przez kasjera, potem
    jeszcze odbierałem papiery , rozmawiałem z serwise -w sumie trwało to
    długo po wpłacie, a oni swoje watpliwosci zgłosili mi dopiero po kilku
    dniach. Jak mam postąpić z ich żądaniami zaznaczajac jeszcze raz, że
    jestem prawie całkowicie pewien iż kwote o która wnioskują już wpłaciłem.

    Pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2003-08-02 17:04:13
    Temat: Re: zakup w komisie problem z płatnością
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Po odejściu od kasy reklamacji się nie uwęglenia. A Ty masz - jak rozumiem -
    jeszcze pokwitowanie.