  • 1. Data: 2003-08-02 08:24:40
    Temat: umieszczanie zdjec na stronach www
    Od: "M@rcin" <m...@n...ltk.com.pl>

    Witam,
    moja zona prowadzi salon fryzjerski. Wpadlismy na pomysl,, zeby
    umieszczac zdjecia fryzur, ktore byly wykonywane w naszym salonie.
    Podejrzewam, ze w tym przypadku klient musi wyrazic zgode na
    umieszczenie jego zdjecia na www.
    Czy moglby ktos z Panstwa podac mi wzor klauzuli jaka klient powinien
    mi podpisac zanim umieszcze jego zdjecie na www, zebym pozniej nie byl
    scigany sadownie przez tegoz klienta za honorarium?
    Czy jesli na zdjeciu nie ma twarzy (np jest wykonane z tylu) to
    rowniez nalezy podpisywac klauzule?
    W tym temcie jestem troche laikiem i chcialbym sie zabezpieczyc, zeby
    pozniej nie miec klopotow.

    Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie pomocne mi odpowiedzi.

    M@rcin

  • 2. Data: 2003-08-02 13:15:43
    Temat: Re: umieszczanie zdjec na stronach www
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Czy mógłby ktoś z Państwa podąć mi wzor klauzuli jaka klient powinien
    | mi podpisac zanim umieszcze jego zdjecie na www, zebym pozniej nie byl
    | scigany sadownie przez tegoz klienta za honorarium?

    Treść dowolna, by wynikało, że wyraża zgodę na umieszczenie zdjęcia i żąda
    wynagrodzenia. Ważne, by było napisane, gdzie możesz umieszczać te fryzury,
    bo jak nie, to wyjdzie na to, że wszędzie - ale to już problem klienta
    ewentualnie.

    | Czy jesli na zdjeciu nie ma twarzy (np jest wykonane z tylu) to
    | rowniez nalezy podpisywac klauzule?

    Jeśli nie będzie wiadomo kto jest na zdjęciu, to nie. Głownie z tego powodu,
    że raczej trudno będzie komuś dochodzić roszczeń. Musiałby udowodnić, że
    jest na zdjęciu.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-