  • 1. Data: 2003-08-02 12:55:28
    Temat: Parking strzezony i garaze ???
    Od: "Andrzejek" <nie@malpa .pl>

    Jest parking strzezony na ktorym rowniez sa garaze osob prywatnych.
    Wlasciciel parkingu zabrania mi postawic przed wjazdem do swojego wlasnego
    garazu drugi samochod na kilka dni( przyjechali znajomi) zada dodatkowej
    oplaty za parkowanie tego pojazdu i tlumaczy to faktem blokowania drogi
    p.poz !!!. Wlasciicele za "pilnowanie" garazy nie placa nic w zasadzie ta
    osoba nie odpowiada za garaze tylko za samochody parkujace w wytyczonych
    miejscach.
    Czy to jest zgodne z prawem abym za swoj drugi samochod stojacy przed
    wjazdem do wlasnego garazu musial placic !!!!
    --
    Anrzej K

  • 2. Data: 2003-08-02 17:07:44
    Temat: Re: Parking strzezony i garaze ???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Czy to jest zgodne z prawem abym za swoj drugi samochod stojacy przed
    | wjazdem do wlasnego garazu musial placic !!!!

    Trochę dziwne jest to co piszesz. Osobiście nie widziałem jeszcze
    bezpłatnych garaży na płatnym parkingu, no ale skoro tak piszesz, to pewnie
    gdzieś tak jest. Sam napisałeś, że bezpłatny jest garaż. No to garaż, a nie
    droga dojazdowa do garażu. Boję się, że parkingowy ma w tym wypadku rację.