  • 1. Data: 2005-04-27 12:28:04
    Temat: Zawiadomienie Kuraratorium
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    Witam,
    Chciałbym złożyć doniesienie na szkołę prywatną do Kuratorium -
    powód-nie chcą mi wydać świadectwa dojrzałości do momentu uregulowania
    zaległości
    (zapaciłem za 1 miesiąc, w umowie jest zawarte iż mogą zatrzymać moje
    domukenty dopóki nie ureguluję zaległości za semestr- wczesniej dostałem
    informacje na grupie ze nie mają prawa tak zrobić). Jak złożyć takie
    doniesienie?- wystarczy mailowo czy lepiej wysłać pismo do Kuratorium..

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-04-27 12:32:41
    Temat: Re: Zawiadomienie Kuraratorium
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    Adam napisał(a):
> [...]
    > informacje na grupie ze nie mają prawa tak zrobić). Jak złożyć takie
    > doniesienie?- wystarczy mailowo czy lepiej wysłać pismo do Kuratorium..

    ja polecam pismo!
    bo na maila raczej nie odpisuja bo kiedys pisalem
    moze nie potrafia odpowiadac na maile??

    pozdr

    --
    ..::YazOO::..
    | GG ......................... 6977287 |

  • 3. Data: 2005-04-27 12:35:49
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Adam napisał(a):
    >w umowie jest zawarte iż mogą zatrzymać moje
    > domukenty dopóki nie ureguluję zaległości za semestr
    tzn najpierw podpisales umowe, zgodziles sie na warunki, teraz
    skonczyles szkole i chcesz swoje swiadectwo nie placac im? czyli
    zwyczajnie chcesz ich orznac?
    > Jak złożyć takie
    > doniesienie?- wystarczy mailowo czy lepiej wysłać pismo do Kuratorium..
    Jesli chcesz miec pewnosc ze ktos na to rzuci okiem to wyslij poleconym
    a najlepiej pofatyguj sie osobiscie z zazaleniem i kopia i popros na
    kopii o pieczatke ze przyjeto. Mailowo albo tel to ktos Cie moze olac a
    Ty ine udowodnisz ze byl jakikolwiek kontakt.

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 4. Data: 2005-04-27 13:43:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl> napisał w wiadomości

    Ale czemu o tym fakcie chcesz powiadamiać kuratorium? Jak rozumiem od
    strony przepisów edukacyjnych wszystko przeszło bez zarzutu, skoro
    maturę zdałeś. Przetrzymywanie cudzego dokumentu stanowi przestępstwo
    opisane w kodeksie karnym. Jeśli powiadomisz kuratorium, to są dwie
    możliwości. Albo zauważą ten fakt i prześlą Twoje zawiadomienie do
    prokuratury. Albo nie zauważą i odpiszą, że skarga ich nie dotyczy. Tak,
    czy inaczej składając skargę do kuratorium, tylko i wyłącznie odwlekasz
    sprawę. Moim zdaniem należało by zawiadomienie skierować do Prokuratury
    lub Policji.

  • 5. Data: 2005-04-27 14:38:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > czy inaczej składając skargę do kuratorium, tylko i wyłącznie odwlekasz
    > sprawę. Moim zdaniem należało by zawiadomienie skierować do Prokuratury

    zaraz obronca nauczycieli zacznie Ci wmawiac ze namawiasz go do popelnienia
    przestepstwa.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 6. Data: 2005-04-27 15:29:02
    Od: "Romino" <g...@v...pl>

    > zaraz obronca nauczycieli zacznie Ci wmawiac ze namawiasz go do popelnienia
    > przestepstwa.

    a ten "ciasny mozg" znowu weszy spisek...
    masz gorszy dzien ze sie tak doczepiasz czy to po prostu jakies zboczenie?

  • 7. Data: 2005-04-27 16:33:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Romino" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a ten "ciasny mozg" znowu weszy spisek...
    > masz gorszy dzien ze sie tak doczepiasz czy to po prostu jakies zboczenie?

    moze zdobadz elementarna wiedze na temat na ktory zamierzasz sie
    wypowiedziec
    zwlaszcza jezeli dotyczy on mnie.

    Pan Roman G. pomimo dwukrotnej prosby nie raczyl rozwinac swojej wypowiedzi:
    "Namawiasz go do preparowania fałszywych dowodów?"
    w watku o zatrzymaniu przez szkole dokumentow. Mam nadzieje ze w tym to
    zrobi,
    dlatego sie "przypominam".

    P.

  • 8. Data: 2005-04-27 18:05:11
    Od: "Romino" <g...@v...pl>

> [...]
    > "Namawiasz go do preparowania fałszywych dowodów?"
    > w watku o zatrzymaniu przez szkole dokumentow. Mam nadzieje ze w tym to

    dziwne ze swoim LOTNYM umyslem nie doszukales sie jeszcze prawdy...
    wiele osob (tendencja gwaltownie rosnaca) po prostu dodalo cie do listy
    ignorowanych :)

    a ja wrecz przeciwnie, specjalnie wyszukuje twoje posty bo mam dzieki nim
    niesamowity ubaw, nawet co ciekawszymi kawalkami wymieniamy sie ze znajomymi :)

    jestes GWIAZDA polskiego usenetu :)

  • 9. Data: 2005-04-27 18:47:47
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    Do prokuratury? Hmm.. - oczywiscie mogę ich pozwać ale z tego co wiem na
    założenie sprawy trzeba mieć pieniądze itp. ..a ja chcę jak najszybciej
    odpis mojego świadectwa dojrzałości. A tak przy okazji .. dzisiaj byłem w
    tym prywatnym studium i sam dyrektor oświadczył mi iż mają takie prawo bo
    tak jest w umowie którą podpisywałem i dopóki nie zapłacę nie otrzymam
    dokumentów. Powiedział mi iż jeśli chę mogę porozmawiać w piątek z ich
    prawnikiem - no więc co mam mu w piątek powiedzieć :) ? Oczywiście całą
    rozmowę nagrywałem ...

    Dziękuję i Pozdrawiam
    Adam

  • 10. Data: 2005-04-27 20:25:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > dziwne ze swoim LOTNYM umyslem nie doszukales sie jeszcze prawdy...
    > wiele osob (tendencja gwaltownie rosnaca) po prostu dodalo cie do listy
    > ignorowanych :)

    akurat ten czlowiek nie ma mnie na liscie o czym swiadczy chocby tamten
    post.
    Jezeli ktos mi zarzuca "glupote" to niech chociaz uzasadni.

    > a ja wrecz przeciwnie, specjalnie wyszukuje twoje posty bo mam dzieki nim
    > niesamowity ubaw, nawet co ciekawszymi kawalkami wymieniamy sie ze
    > znajomymi :)

    a to juz nalezy leczyc

    P.