  • 1. Data: 2005-04-27 11:11:33
    Temat: Świadectwo pracy
    Od: "Adam" <a...@N...op.pl>

    Witajcie,
    Mam pytanie dot. terminu wydania świadectwa pracy. W googlach znalazłem, że:

    "Par.1 ust.1 Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi
    ..... na piśmie - w dniu , w którym nastąpiło rozwiązanie lub wygaśnięcie
    stosunku pracy."

    A ja proszę o interpretację, a konkretnie chodzi o to, że mam umowę do końca
    kwietnia, jak wiadomo ostatni dzień kwietnia to 30 (sobota), który jest w
    mojej firmie dniem wolnym od pracy, a zatem ostatni dzień roboczy to 29
    kwietnia 2005 - w takim razie kiedy powinienem otrzymać swoje świadectwo?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-04-29 20:45:39
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "MSP" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@N...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojej firmie dniem wolnym od pracy, a zatem ostatni dzień roboczy to 29
    > kwietnia 2005 - w takim razie kiedy powinienem otrzymać swoje świadectwo?

    Ma 7 dni

  • 3. Data: 2005-04-30 05:25:54
    Od: "Adam" <a...@N...op.pl>

    > Ma 7 dni
    Licząc od którego dnia? 30 kwietnia?

  • 4. Data: 2005-04-30 15:30:01
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    Witam,

    W lipcu minie rok jak pracuję na umowę-zlecenie. Czy tez moge domagać się
    świadectwa pracy ?

  • 5. Data: 2005-04-30 19:49:20
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 17:30:01 +0200, Adam napisał(a):

    > Witam,
    >
    > W lipcu minie rok jak pracuję na umowę-zlecenie. Czy tez moge domagać się
    > świadectwa pracy ?

    Nie bo to nie było zatrudnienie - nie pracowałeś tylko wykonywałeś
    zlecenie.

    --
    Mieczysław
    ----