  • 1. Data: 2005-04-27 10:50:10
    Temat: problemy z PZU, prosze o porade
    Od: "bonczek" <b...@o...pl>

    witam
    potrzebuje waszej porady bo juz mnie nerwy roznosza przez ta cudowna firme
    :/
    zaczne moze od poczatku, 2 lata temu zarejestrowalem garbuska na siebie i
    ciocie zeby byly znizki bo nie mam ukonczonego odpowiedniego wieku, agent
    ktory wypelnial umowe jak sie potem okazalo walnal sie i nie policzyl mi
    zwyzki za moj wiek, skladka o ile dobrze pamietam wyniosla 333zl w skali
    rocznej a ze mialem wtedy duzo wydatkow na garba podzielilem sobie na raty,
    zapalcilem pierwsza, po pol roku przyszlo ponaglenie o zaplate drugiej z tym
    ze policzyli mi o 100zl wiecej, poszedlem z umowa do innego odzialu niz ten
    gdzie ja zawieralem gdyz akurat mialem blizej i powiedziano mi ze obowiazuje
    mnie wartosc skladki ktora jest na umowie wiec zaplacilem, zawierajac umowe
    na kolejny rok placilem juz wg stawki ze zwyzka od wieku, zaplacilem znowu
    pierwsza rate i za 2 tygodnie mam do zaplaty druga i tu pojawil sie problem
    gdyz moja ciocia sama od siebie zadzwonila zeby sie zapytac czy mozna jakos
    wstrzymac OC bo garbiego remontuje i stoi a kolesie na nia wsiedli ze tu
    jeszce dlug jhakis jest ponad 100zl z jakimis odstekami i ze windykacje
    nasla i takie tam pierdoly, wiec zastanawiam sie czy maja podstawy prawne
    zeby zadac ode mnie uregulowania takiej naleznosci skoro wynikla ona z ich
    niekompetencji ... chyba sa jeszce jakies prawa konsumenckie kurde ...

    prosze poradzcie bo w piatek chce isc do nich sie poklocic...
    nie bedzie PZU pluc nam w twarz :)

    pozdrawiam
    bonczek

    --
    bonczek13MALPAwp.pl
    1300'68 (o\_!_/o) vel Heinrich ( under construction)

  • 2. Data: 2005-04-27 11:05:01
    Temat: Re: problemy z PZU, prosze o porade
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bonczek napisał(a):
    > gdyz moja ciocia sama od siebie zadzwonila zeby sie zapytac czy mozna jakos
    > wstrzymac OC bo garbiego remontuje i stoi
    OC jest obowiazkowe bez wzgledu na stan techniczny pojazdu. tzn - jesli
    masz zarejestrowany pojazd, to MUSISZ miec wazne OC. nawet jesli masz
    uszkodzony silnik, dziurawe opony itp

    a wracajac do meritum. wiem ze mozliwa jest sytuacja: mam samochod 3.5
    roku. kupuje drugi, chce wykupic oc - licza sie tylko pelne lata wiec
    wychodza mi 3 lata, w dodatku jestem w stanie zalaczyc na razie
    zaswiadczenia tylko o dwoch lata; place wiec w ratach, przy placeniu
    drugiej raty mija kolejny rok kiedy posiadam poprzedni samochod,
    dolaczam dodatkowe zaswiadzcenia i mam rekalkulacje skladki na podstawie
    nowych danych. wiec zakladam ze w druga strone tez jest to mozliwe.
    Inna kwestia ze kazdy agent mowi cos innego. Np jak bylem w warcie po
    kupnie samochodu - jeden agent powiedzial ze nie trzeba robic
    rekalkulacji skaldki, drugi wyliczyl mi 460zl doplaty, trzeci 970zl doplaty

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 3. Data: 2005-04-27 12:35:38
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    bonczek napisał(a):
> [...]
    > ktory wypelnial umowe jak sie potem okazalo walnal sie i nie policzyl mi
    > zwyzki za moj wiek, skladka o ile dobrze pamietam wyniosla 333zl w skali
    <ciach>

    skoro ten inkasent sie walnal i zle wypisal umowe to on wlasnie
    odpowiada za to co sie stalo!!
    wiec scigaj jego a nie PZU!!! bo blad wynika z winy agenta.

    pozdr

    --
    ..::YazOO::..
    | GG ......................... 6977287 |

  • 4. Data: 2005-04-27 16:44:58
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    YazOO napisał(a):

    > <ciach>
    >
    > skoro ten inkasent sie walnal i zle wypisal umowe to on wlasnie
    > odpowiada za to co sie stalo!!
    > wiec scigaj jego a nie PZU!!! bo blad wynika z winy agenta.

    chcialbym jeszcze dodac, ze dowiedzialem sie nieco od agenta
    ubezpieczeniowego jak taka sprawa wyglada...
    ano masz przegrana sprawe. z tego wzgledu ze umowe powinienes
    przeczytac... a tego nie zrobiles albo nie zauwazyles.
    i to jest ten problem. a zglosic to musisz do PZU i napisac
    pismo ze agent zle wypelnil wniosek.. ale z tego co sie
    dowiedzialem to marne szanse na wywalczenie czegokolwiek.
    pozdrawiam i zycze udanej walki z PZU...