  • 1. Data: 2003-03-13 06:15:38
    Temat: zasilek a akcje pracownicze
    Od: c...@p...onet.pl (mariusz)

    witam
    Chyba mam problem.
    Do wczorajszego dnia zupelnie nie bylem swiadomy takiego zagrozenia, ale
    doszly mnie plotki, ze......
    Sprawa wyglada nastepujaco. Jestem na zasilku przedemerytalnym. Jestem
    posiadaczka akcji pracowniczych zakladu, w ktorym pracowalam.
    Czy to prawda, ze odsprzedajac zakladawi lub innej osobie prawnej lub
    fizycznej moge stracic prawo do zasilku?
    Jesli tak to co powinienem zrobic? Prosze o porade. Dla mnie to bardzo wazna
    sprawa
    Dodam, ze bylem u kierownika PUP i on nic na ten temat nie wie, a szkoda bo
    moim zdaniem powinien.
    Nie zaprzeczyl wiec, ani nie potwierdzil.

    pozdrawiam
    mariusz c