  • 1. Data: 2008-04-23 08:02:47
    Temat: Zatrzymany przez oficera dyz. jednostki za zrobienie foto kawalka bramy
    Od: "marks35" <m...@u...to.op.pl>

    Witam serdecznie. Przytrafiła mi się wczoraj trochę dziwna sytuacja.
    Przechodząc obok jednostki wojskowej zrobiłem zdjęcie elementu bramy
    wjazdowej i kawałka budynku. PO tym fakcie zostałem "poproszony" o udanie
    się na biuro przepustek do oficera dyżurnego. Ten wezwał żandarmerie
    wojskowa. Skończyło się na spisaniu moich danych. Z tego co słyszałem nie ma
    już zakazu robienia takich zdjęć. Zostałem zatrzymany na przeszło godzinę
    oraz straszony, że jak nie przyjdę to zostanie wezwana policja. Czy oficer
    dyżurny nie przekroczył swoich kompetencji "zwijając" mnie z chodnika?
    Pozdrawiam. Marek

  • 2. Data: 2008-04-23 08:45:36
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 23 Kwi, 10:02, "marks35" <m...@u...to.op.pl> wrote:
> [...]
    > oraz straszony, że jak nie przyjdę to zostanie wezwana policja. Czy oficer
    > dyżurny nie przekroczył swoich kompetencji "zwijając" mnie z chodnika?

    Przekroczyl. Nalezalo go olac i tyle. Zrobic zdjecie i oddalic sie w
    swoja strone.

  • 3. Data: 2008-04-23 09:49:11
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "marks35" <m...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie. Przytrafiła mi się wczoraj trochę dziwna sytuacja.
    > Przechodz?c obok jednostki wojskowej zrobiłem zdjęcie elementu bramy
    > wjazdowej i kawałka budynku.

    A kto normalny robi zdjęcie bramie???
    A dyżurny widząc nienormalnego wolał się zabezpieczyć co by go o brak
    czujności nie posądzili ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2008-04-23 10:00:13
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "marks35" <m...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A kto normalny robi zdjęcie bramie???

    Może ta brama była zabytkowa, albo interesowała fotografa z uwagi na ciekawe
    wzory geometryczne itp.

    Pozdro Przemek

  • 5. Data: 2008-04-23 10:13:33
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

> [...]
    > oraz straszony, że jak nie przyjdę to zostanie wezwana policja. Czy oficer
    > dyżurny nie przekroczył swoich kompetencji "zwijając" mnie z chodnika?

    Trzeba bylo zrobic zdjeciu oficerowi i udac sie w sobie tylko znanym
    kierunku. Powinien ci podziekowac ze uzyles aparatu ktory widzial,
    dzieki temu moglby pozniej zawiadomic zwierzchnika i podniesc stan
    alarmowy.

  • 6. Data: 2008-04-23 12:02:57
    Od: "marks35" <m...@u...to.op.pl>

    > A kto normalny robi zdjęcie bramie???
    > A dyżurny widząc nienormalnego wolał się zabezpieczyć co by go o brak
    > czujności nie posądzili ;))

    Brama miala bardzo ciekawy ornament, byla stara, a pozniej sie okazalo, ze
    mam za "dobry" aparat :) tak powiedzial pan zandarm :). Pewnie robiac
    zdjecia "idiotkamera" lub tel. kom. nic by nie bylo.

  • 7. Data: 2008-04-23 12:16:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Na Twoim miejscu bym się cieszył, masz szansę na emeryturę ze ZBoWiD-u, jesli akurat
    PiS będzie u władzy.
    Gorzej, jesli będzie rządzić dzisiejsza klicha...
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-04-23 13:23:13
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    >
    > A kto normalny robi zdjęcie bramie???
    > A dyżurny widząc nienormalnego wolał się zabezpieczyć co by go o brak

    idac tym tokiem nalezaloby zamknac wszystkich wyborcow PISu

    P.

  • 9. Data: 2008-04-23 13:24:51
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    666 <u...@w...eu> napisal:
    > Na Twoim miejscu bym się cieszył, masz szansę na emeryturę
    > ze ZBoWiD-u, jesli akurat PiS będzie u władzy.
    > Gorzej, jesli będzie rządzić dzisiejsza klicha...

    MY to kolektyw, klika - to ONI! ;-)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2008-04-23 17:14:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marks35" <m...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

    Kluczowym w tym wypadku jest brak możliwości ustalenia przebiegu wypadków.
    Ty będziesz zeznawał swoje, a oni swoje.