  • 11. Data: 2003-09-03 16:42:55
    Temat: Re: Zatrzymanie ?wiadka na 48 godzin przed rozprawš.
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    ----- Original Message -----
    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Wednesday, September 03, 2003 6:19 PM

    .

    > a dlaczego nie ? jesli na sad wydal nakaz ujecia i doprowadzenia to i wyda
    > postanowienie o tymczasowym aresztowaniu do czasu przesluchania chyba ze

    Tymczasowe aresztowanie wobec osoby, ktorej nie przedstawiono zarzutow ?????

  • 12. Data: 2003-09-03 21:29:30
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bj47kk$1ca$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Nie wiem o co Panu chodzi...

    To nie 'pan' tylko troll - zdaje się (nie)sławny Buzdygan.

    PS: uprasza się o nie dokarmianie trolli ;)

  • 13. Data: 2003-09-03 21:46:27
    Temat: Re: Zatrzymanie ?wiadka na 48 godzin przed rozprawą.
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

    .

    > Tymczasowe aresztowanie wobec osoby, ktorej nie przedstawiono zarzutow ?????

    Nie, nie - tymczasowe aresztowanie nie wchodzi tu w grę.
    Nie można też nikogo zatrzymać na dłużej niz 48h
    Ben

  • 14. Data: 2003-09-04 07:47:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Boguslaw Szostak rzecze:
    > Nie wiem o co Panu chodzi...
    > jesli swiadek nie stawial sie, nalezalo go doprowadzic.

    W normalnym kraju nikt nikogo nie może zmusić by był ŚWIADKIEM.
    Łapiesz?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 15. Data: 2003-09-04 07:48:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > To nie 'pan' tylko troll - zdaje się (nie)sławny Buzdygan.

    Jak będziesz musiał wstawić sobie nowe ząbki to nauczysz się szacunku do innych.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 16. Data: 2003-09-04 08:12:20
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Ben <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > Nie, nie - tymczasowe aresztowanie nie wchodzi tu w grę.
    > Nie można też nikogo zatrzymać na dłużej niz 48h

    ok. pewnie masz racje ale dalej nie wiem np. co zrobi policja ,sad jesli sie
    okaze ,ze swiadek bedzie celowo sie ukrywal, ignorowal sad , kolejne
    wezwania bedzie wrzucal do koszalina i tak w nieskonczonosc ? zastanawia
    mnie co zrobi wtedy sąd?

    Sandra

  • 17. Data: 2003-09-04 08:16:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Boguslaw Szostak rzecze:
    >
    > W normalnym kraju nikt nikogo nie może zmusić by był ŚWIADKIEM.
    > Łapiesz?

    nie... ne lapie...

    Jak mozna np mie moc zmusic mezczyzny by byl mezczyzna...
    Albo sie jest swiadkiem, albo nie nie ma tu inc do "zmuszania".

    Natmiast chodzi o stawienie sie na wezwanie sadu.

    Boguslaw

  • 18. Data: 2003-09-04 09:39:25
    Od: Arek <a...@e...net>

    Boguslaw Szostak rzecze:
    > nie... ne lapie...
    > Jak mozna np mie moc zmusic mezczyzny by byl mezczyzna...
    > Albo sie jest swiadkiem, albo nie nie ma tu inc do "zmuszania".

    Nie wydaje mi się by gościu zapisywał się na bycie świadkiem.

    > Natmiast chodzi o stawienie sie na wezwanie sadu.

    Ale w charakterze świadka. Skoro typ się nie pojawia to sąd powinien olać
    takiego świadka i znam przypadki gdzie tak robiono
    "proszę zaprotokołować, że pana xxxx świadek się nie stawił .... sąd wyda wyrok".
    Dlaczego tu zrobiono ze sprawy wielkie larum? Bo policjant stoi po drugiej stronie?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 19. Data: 2003-09-04 09:47:58
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Boguslaw Szostak rzecze:
    >
    > Nie wydaje mi się by gościu zapisywał się na bycie świadkiem.

    A co tu jest do zapisywania sie...
    Albo sie jest czegos swiadkiem, albo nie....

    > Ale w charakterze świadka.

    I co z tego ?

    > Skoro typ się nie pojawia to sąd powinien olać
    > takiego świadka i znam przypadki gdzie tak robiono

    A robiono i tak, ze doprowadzano...

    Boguslaw

  • 20. Data: 2003-09-04 10:13:15
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > Dlaczego tu zrobiono ze sprawy wielkie larum? Bo policjant stoi po drugiej

    "Każda osoba wezwana w charakterze świadka ma obowiązek stawić się i złożyć
    zeznanie..."

    po prostu

    - i tak sie ciesz, ze w Polsce olewanie wezwan do sadu nie jest przestepstwem