  • 61. Data: 2008-04-05 07:48:16
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 05 Apr 2008 03:27:06 +0200, Animka napisał(a):

    > To mieli robić sensacje wśród tłumu ludzi? Od wyjaśniania tych
    > delikatnych spraw jest pokój.

    Wyobraź sobie, że jeśli mowa jest o mojej godności, prywatności itd. to
    ja sam wolę decydować o tym czy lepszy jest pokój czy robienie sceny
    wśród setek klientów. Także dlatego, że zwykle wśród ludzi ochroniarze są
    mniej rezonujący.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 62. Data: 2008-04-05 08:17:25
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 04 Apr 2008 16:57:19 -0500, witek napisał(a):

    > Zgłoś się do niego jak zapomnisz pinu do karty.

    Wituś - teraz pojechałeś po bandzie :)))
    Masz browara - świetne ujęte :)))

  • 63. Data: 2008-04-05 08:24:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Animka pisze:

    > To mieli robić sensacje wśród tłumu ludzi?
    > Od wyjaśniania tych delikatnych spraw jest pokój.

    Aha. Taki bez kamer, bez świadków... Dyskretny, spokojny, gdzie można
    zrobić wszystko, a potem zgrywać durnia.

  • 64. Data: 2008-04-05 08:26:25
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 4 Apr 2008 23:51:10 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie masz racji. Ochrona ma prawo ująć sprawcę kradzieży (zakładam, że mają
    > nagranie monitoringu, albo ktoś z detektywów sklepowych za facetem
    > chodził).

    Więc po przekroczeniu bramki przy kasie już oprócz "detektywa z sali
    sprzedaży", powinni oczekiwać "detektywi z pokoiku". Dlaczego pozwolono
    temu klientowi na dojście aż do drzwi wyjściowych z marketu?
    A może było tak, że detektywi przyuważyli że ten klient po prostu wyrzucił
    paragon do kosza na pasażu - łatwy "łup" /starszy klient bez paragonu/ dla
    nich - prawda?
    W sytuacji kiedy go "zaaresztowali" - to już w tym pokoiku mogły się
    "znaleźć" jakieś np., batoniki których ten starszy gość faktycznie nie
    kupił. Po prostu mu "podłożą".

    > Oczywiście mają obowiązek niezwłocznie wezwać Policję, ale to
    > zawsze trwa.

    Powinni oczekiwać z tym klientem tam gdzie go zatrzymano, a nie tam gdzie
    ochronie wygodniej i gdzie MAJĄ możliwość manipulacji.

    > Jedyną dziwną sprawą, to jest to uparte dopytywanie się o
    > paragon.

    :)

  • 65. Data: 2008-04-05 08:27:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SJS pisze:

    > a na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    Na podstawie konstytucji.

    Nawet policja musiała mieć specjalny zapis w ustawie dopuszczający
    przeszukania.

  • 66. Data: 2008-04-05 08:28:29
    Temat: Re: do obrońców złodziei
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SJS pisze:

    [ciach]

    > Czyli co? aż tylu obrońców złodziei jest tu na grupie i to jak święcie
    > oburzonych

    To raczej ty jesteś obrońcą bandytów, złodziei i zboczeńców
    zatrudnianych przez różne szemrane firmy "ochroniarskie".

  • 67. Data: 2008-04-05 08:41:48
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 04 Apr 2008 23:50:13 +0200, Animka napisał(a):

    > W marketach musi być spokój i porządek, nie można robić zamieszania.
    > Z tego pokoiku pewnie zadzwonili po policję, tam czekali na policję -
    > jeśli ukradł i nie chce za to zapłacić w kasie.

    Ładnych parę lat temu, jako nastolatek jeszcze ;) miałem nieprzyjemność być
    w takim pomieszczeniu. Nikt na policję nie dzwonił, przeszukali mnie jednak
    solidnie. Ale wtedy nie miałem większego pojęcia o prawie niestety :(

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 68. Data: 2008-04-05 08:49:24
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 5 Apr 2008 06:20:17 +0200, SJS napisał(a):

    > Twoja reakcja jest wręcz dziecinna /niedojrzała/
    > Ty nie pomagasz człowiekowi - ty stajesz w obronie wszystkich złodziei
    > których czasami zatrzymują nie całkiem łagodnie
    > a w tym przypadku zatrzymano go naprawdę łagodnie

    Przestań pieprzyć.
    Miałem okazję zawitać do "pokoiku", zniszczono mi tam zakupiony towar
    (chleb), przeszukano i wypuszczono. Bez żadnego "przepraszam".

    Nie, niczego nie ukradłem.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 69. Data: 2008-04-05 08:50:35
    Od: "P_ablo" <m...@p...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mieli, mieli nie tylko prawo ale i obowiazek.
    > Dziwna przychylność dla przestępców ostatnio panuje.
    > W sklepie złapana złodziejka kosmetyków jest rewidowana. Kamery to
    > nagrywają chodźby po to aby nie powiedziała później, że jej podrzucono i
    > co sie dzieje?
    > Ano Prasa, telewizja staje w obronie godnosci złodziejki i jakoś nikomu
    > nie przychodzi do głowy, że ochroniarz który ten film z rewizji przekazał
    > dla telewizji powinien siedzieć bo ukradł nagranie.
    >
    > Brawo niunie brawo.

    Ciemny jestes czy tylko udajesz?
    To jak ja potraktowano w stosunku do tego co zrobila jest ok? Moze tak od
    razu stryczek za kradziez?
    Nikt nie chwalil zlodziejki za to co zrobila tylko krytykowal zachowanie
    policjantki.

    Picasso

  • 70. Data: 2008-04-05 08:57:02
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 5 Apr 2008 09:11:48 +0200, SJS napisał(a):

    > Czyli co? aż tylu obrońców złodziei jest tu na grupie i to jak święcie
    > oburzonych

    Ten człowiek wg opisu sytuacji nie stwarzał zagrożenia. IMO powinien zostać
    zatrzymany i powinna zostać wezwana policja.

    Tego człowieka zaciągnięto siłą w odosobnione miejsce. Nic o tym nie pisze
    w cytowanym przez Ciebie artykule. O prawie żądania paragonu też nic nie
    ma.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net