  • 1. Data: 2006-07-11 22:52:42
    Temat: Zatrudnienie w UK - problem w PL
    Od: "Robi" <r...@k...pl>

    Witam,

    Angielska firma chce zatrudnic 4 osoby - mnie i 3 osoby - mamy dogadane
    szczegóły etc.
    Jednak aby zrobić to oficialnie składa informacje o potrzebie zatrudnienia
    polaków do Urzędu Pracy i Skarbówki (nie jestem pewny czy do skarbówki już
    złożyła czy potem gdy już zatrudni)
    I TU ciekawa rzecz - urząd pracy nie zgadza się na kandydatów firmy i chce
    przeprowadzić dla tej firmy własną rekrutacje ??
    Ponieważ nie znam jeszcze szczegółów więc nie wiele więcej moge napisać,
    jednak mam gorącą prośbe czy ktoś mógłby napisać czy rzeczywiście tak jest -
    i czy wogole trzeba takie zatrudnienie robić przez urząd pracy? NO i czy oni
    mogą się niezgodzić na kandydatów firmy (nas) ?

    Z góry dziękuje za informacje.

  • 2. Data: 2006-07-11 23:14:07
    Temat: Re: Zatrudnienie w UK - problem w PL
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Robi wrote:
> [...]
    > i czy wogole trzeba takie zatrudnienie robić przez urząd pracy? NO i czy oni
    > mogą się niezgodzić na kandydatów firmy (nas) ?

    Nie muszą.
    Mogą was wziać i tyle.
    Powody mogą być inne, że chcą to załatwić przez urząd pracy. Jakieś
    ulgi, zwroty itp itd.
    Polskie rozdzielnictwo centralne dla pociotków jak widać ma się dobrze.

  • 3. Data: 2006-07-12 11:05:03
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeprowadzić dla tej firmy własną rekrutacje ??
    > Ponieważ nie znam jeszcze szczegółów więc nie wiele więcej moge napisać

    Bez podania wiekszej ilosci szczegolow to nei ma sensu, ktos najprawdopodobniej
    czegos po prostu nie zrozumial, firma zarejestrowana w UK moze przyjac do pracy w UK
    obywatela polskiego, i nie ma zadnej potrzeby korespondowania w tej sprawie z Urzedem
    Pracy.

    Wojtek