  • 1. Data: 2006-07-11 16:59:28
    Temat: MONITORING w pracy a UE !!!
    Od: CVC <a...@w...pl>

    Witam, mam pytanie moze ktos wie, moze ktos sie spotkal, a moze
    naprowadzi mnie na jakies przepisy. Otoz w pracy zalozono monitoring,
    dokladnie nademna znajduje sie kamera ktora, skierowana jest na mnie.
    Zaznaczam nie jest to kamera, która ma spelniac role wychwyt kradzieze
    choc po czesci moze i w jakims stopniu rowniez. Pracodawca zalozyl jedna
    za moje plecy 2ga za plecy kolegi.:) Dzis znajomy powiedzial mi ze jest
    to wbrew przepisom UE czy to prawda? Kameraa podobno moze sie znajdowac,
    ale nie moze sledzic ruchow pracownika, nie moze byc skierowana bezp na
    niego.. prosze o pomoc "_ pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-11 17:01:09
    Temat: Re: MONITORING w pracy a UE !!!
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    CVC wrote:
> [...]
    > to wbrew przepisom UE czy to prawda? Kameraa podobno moze sie znajdowac,
    > ale nie moze sledzic ruchow pracownika, nie moze byc skierowana bezp na

    Powieś jakąś flagę na suficie, albo przestaw biurko.

  • 3. Data: 2006-07-11 18:15:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e90li0$c5$1@nemesis.news.tpi.pl CVC <a...@w...pl> pisze:

    > Pracodawca zalozyl jedna
    > za moje plecy 2ga za plecy kolegi.:) Dzis znajomy powiedzial mi ze jest
    > to wbrew przepisom UE czy to prawda?
    Spytaj jego, twierdzi więc pewnie wie.

    > prosze o pomoc
    Ja bym sprawił sobie kilka nowych koszul do pracy. Z rysunkiem na plecach
    dłoni, która ma cztery palce zwinięte a jeden (środkowy) wyprostowany.
    Czasem w pracy zdejmowałbym marynarkę...
    W razie posiadania jaj można rysunek zastąpić czy uzupełnić jakimś tekstem.
    To takie tam luźne pomysły... ;)

    Jotte

  • 4. Data: 2006-07-11 18:22:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Czasem w pracy zdejmowałbym marynarkę... W razie posiadania jaj można
    > rysunek zastąpić czy uzupełnić jakimś tekstem. To takie tam luźne
    > pomysły... ;)

    Dziś słyszałem, że w jakiejś firmie dali do podpisu oświadczenia o
    zgodzie do rejestrowania wizerunku w celu dokumentacji pracy czy jakoś
    tak. Monitoring zbiurokratyzowany.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 5. Data: 2006-07-11 18:32:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2006.07.11.18.22.48.685347@olgierd.wordpres
    s.com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Dziś słyszałem, że w jakiejś firmie dali do podpisu oświadczenia o
    > zgodzie do rejestrowania wizerunku w celu dokumentacji pracy czy jakoś
    > tak. Monitoring zbiurokratyzowany.
    No ale w Polsce nie ma przepisu pozwalającego zmusić kogokolwiek do
    podpisania czegokolwiek, czego on nie chce podpisać.
    Się nie podpisuje zasadniczo i tyle.

    Jotte

  • 6. Data: 2006-07-11 20:57:04
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Tue, 11 Jul 2006 18:59:28 +0200, CVC napisał(a):

> [...]
    > to wbrew przepisom UE czy to prawda? Kameraa podobno moze sie znajdowac,
    > ale nie moze sledzic ruchow pracownika, nie moze byc skierowana bezp na

    a tak naprawdę to co robisz, może chodzi o twoje bezpieczeństwo, a może
    pracodawca miał inny powód montowania tej kamery.

    akal

  • 7. Data: 2006-07-12 07:14:30
    Od: Art <s...@w...com>

    Laser pointer, zaświeć w kamerę. Zwariuje przetwornik i kamera do serwisu.
    Mój przy 6 czy 7 wizycie w serwisie wymiękł :)
    Art