  • 1. Data: 2006-07-11 17:31:45
    Temat: PKP chce zabrać lokal
    Od: TJE <n...@o...pl>

    Mam podpisaną umowę na najem lokalu na 5 lat. Mineło już 3.5 roku i chcą
    ze mną rozwiązać umowę bo chcą wynająć go "spółce córce". W umowie mam
    tylko że jak nie będę płacił lub go zniszcze to rozwiążą umowę. Czy mogą
    tak sobie poprostu rozwiązać umowę? Co ja mogę w tej sprawie zrobić?
    Lokal wynajmuję od PKP. Czy to u nich norma?

  • 2. Data: 2006-07-11 19:44:47
    Temat: Re: PKP chce zabrać lokal
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > Mam podpisaną umowę na najem lokalu na 5 lat. Mineło już 3.5 roku i chcą
    > ze mną rozwiązać umowę bo chcą wynająć go "spółce córce".
    czy na umowie pisze przypadkiem iz rozwiazanie moze nastapic z jakims
    okresem
    wypowiedzenia?

    > W umowie mam tylko że jak nie będę płacił lub go zniszcze to rozwiążą
    > umowę.
    Tu pewni chodzi o natychniastowe rozwiazanie bez okresu wypowiedzenia
    > Czy mogą tak sobie poprostu rozwiązać umowę? Co ja mogę w tej sprawie
    > zrobić? Lokal wynajmuję od PKP. Czy to u nich norma?
    bez szcegolow umowy to nic nie wiadomo

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 3. Data: 2006-07-11 21:34:57
    Od: TJE <n...@o...pl>

    leon napisał(a):
    > czy na umowie pisze przypadkiem iz rozwiazanie moze nastapic z jakims
    > okresem
    > wypowiedzenia?

    tylko wtedy gdy będą chcieli dokonać remontu lub sprzedać cały budynek,
    wtedy okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące

    > Tu pewni chodzi o natychniastowe rozwiazanie bez okresu wypowiedzenia

    tak